مبدل ایرانی برای کاهش گازهای آلاینده ساخته شد

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، محمد مولوی زاده مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: فراوری مبدل ذرات و گازهای آلاینده به فرآورده های بی خطر بخشی از توانمندی فعالان فناور این شرکت دانش بنیان است و نمونه های ایران ساخت با میانگین عمر بالای 5 سال، می توانند ضمن ارائه کارایی نمونه های وارداتی، سهم قابل توجهی در صادرات هم ایفا نمایند. به طوری که بعضی از کشورهای منطقه از مشتریان بالقوه این محصول ایران ساخت به تعداد می فرایند.

مبدل ایرانی برای کاهش گازهای آلاینده ساخته شد

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان درباره ساخت این دست محصولات گفت: پیروز شدیم زنجیره ارزش در حوزه آلایندگی خود را با فراوری تجهیزاتی مانند رینگ سیل، سرامیک های حاوی عناصر تبدیل کننده و سنجش کیفیت فراوریات منطبق با استانداردهای روز کامل کنیم به طوری که امروز علاوه بر تامین احتیاج صنعت داخلی، راه را برای خلق ارزش اضافه کرده به واسطه صادرات این فراورده ها هموار کردیم.

به گفته وی، فراوری مبدل با هزینه تمام شده منطقی یکی از چالش هایی است که مولوی زاده از کوشش ها برای تحقق آن، تبدیل شدن این شرکت دانش بنیان به یکی از فراوریکنندگان ملی و منطقه ای مبدل های آلاینده گفت و ادامه داد: بخش تحقیق و توسعه فعالی داریم که توانسته است ضمن ارائه خدمات معتبر به دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی، در رشد و ارتقای سایر حوزه های دانش مبدل کشور نقش اثربخشی داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: فراوری و تجاری سازی مبدل ها با منطبق با روزآمدترین استانداردهای آلایندگی در این شرکت دانش بنیان، از دیگر دستاوردهای این شرکت است.

مولوی زاده اضافه کرد: تحقیق و توسعه در جهت فراوری مبدل ها منطبق با استانداردهای جهانی، احتیاجمند پژوهش و مطالعه مستمر در این حوزه است که پیروز شدیم با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص و دانش آموخته به آن دست پیدا کنیم.

مولوی زاده ادامه داد: فراوری انبوه انواع واشرهای آب بندی اگزوز خودرو یکی دیگر از قطعاتی است که در کاهش آلایندگی ناشی از دود اثر دارد و به همین دلیل، این شرکت از یک دهه پیش فراوری این قطعه را هم در دستور کار خود قرار داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1734

به "مبدل ایرانی برای کاهش گازهای آلاینده ساخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبدل ایرانی برای کاهش گازهای آلاینده ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید