لیورپول قرارداد مربی پرتاب اوت خود را تمدید کرد

به گزارش مجله ویراپارس، تیم فوتبال لیورپول قرارداد مربی ای که به صورت تخصصی برای آموزش پرتاب های پیروز آمیز اوت استخدام نموده بود را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

لیورپول قرارداد مربی پرتاب اوت خود را تمدید کرد

به گزارش خبرنگاران، باشگاه لیورپول قرارداد توماس گرونمارک، مربی دانمارکی که دو سال پیش برای بالا بردن ضریب موفقیتش در حفظ توپ و موقعیت سازی با پرتاب های اوت به خدمت گرفت را یک سال دیگر در آنفیلد نگه خواهد داشت.

تابستان سال 2018 زمانی که اعلام شد لیورپول یک مربی تخصصی برای پرتاب های اوتش استخدام نموده، خیلی ها تعجب کردند و حتی تصمیم این باشگاه را زیر سؤال بردند اما خیلی طول نکشید که تأثیر حضور گرونمارک در کادر فنی لیورپولی ها نمایان شد و مرسی سایدی ها به نقش پررنگ این مرد دانمارکی در موفقیت های شان اذعان کردند. در واقع حضور او یکی از دلایل موفقیت لیورپول برای فتح لیگ قهرمانان اروپا در فصل 19-2018 و قهرمانی در لیگ برتر انگلیس در فصل اخیر بوده است. او حالا قرار است یک سال دیگر هم در کنار لیورپولی ها بماند و این در حالی است که تیم های دیگری هم خواستار استخدامش بودند.

گرونمارک در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی نوشت: خوشحالم که اعلام می کنم با باشگاه لیورپول برای فصل 21-2020 قرارداد بسته ام. من یک مربی مستقل در حوزه پرتاب های اوت هستم و در حال حاضر باشگاه های دیگری هم خواستار عقد قرارداد با من هستند. من هم آماده ام تا با آموزش پرتاب های بلند، سریع و هوشمندانه به تیم های بیشتری یاری کنم.

طبق ادعای گرونمارک در لیورپول قبل از ورود او درصد تملک توپ این تیم پس از پرتاب های اوت زیر فشار بازیکنان تیم رقیب 45.4 درصد بود و از این حیث در صندلی هجدهم در میان بیست تیم لیگ برتر بود. فصل گذشته اما این آمار به 33 درصد افزایش پیدا کرد و به نزدیک 79 درصد رسیده و سبب شد لیورپول به تیم اول لیگ انگلیس در این بخش تبدیل گردد.

خاتمه پیغام،

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1126

به "لیورپول قرارداد مربی پرتاب اوت خود را تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیورپول قرارداد مربی پرتاب اوت خود را تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید