اعلام رقم انتقال طارمی به پورتو

به گزارش مجله ویراپارس، رئیس تیم پیشین مهدی طارمی رقم قرارداد انتقال این مهاجم ایرانی به تیم فوتبال پورتو را اظهار داشت.

اعلام رقم انتقال طارمی به پورتو

به گزارش خبرنگاران، سیلوا کامپوس، رئیس باشگاه ریوآوه پرتغال بیان کرد که این تیم از فروش دو بازیکن خود شامل مهدی طارمی در پنجره جابجایی تابستان سال جاری نزدیک به 9 میلیون یورو درآمد داشته است.

ریو آوه در پنجره جابجایی تابستان سال جاری فعالیت زیادی داشت اما در میان بازیکنانی که از این تیم جدا شدند، فروش دو نفر درآمد بیشتری را عاید این باشگاه کرد. یکی از آنها مهدی طارمی بود و دیگری نونو سانتوس.

کامپوس در گفت و گو با کانال 11 پرتغال گفت: آمار و ارقام محرمانه نیستند. طارمی در ازای 5 میلیون یورو و نونو سانتوس هم در ازای 3.7 میلیون یورو فروخته شد اما من مطمئنم که اگر شرایط اقتصادی باشگاه ها به خاطر شیوع کرونا تحت تأثیر قرار نگرفته بود، ما می توانستیم آنها را گران تر هم بفروشیم چون این دو بازیکن مشتریان زیادی در اروپا داشتند.

تیم ریوآوه در بازار جابجایی تابستان سال جاری نه تنها دو بازیکن خود بلکه سرمربی خود کارلوس کاروالیال را هم از دست داد، کسی که در خاتمه قراردادش این تیم را ترک کرد و به براگا پیوست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1301

به "اعلام رقم انتقال طارمی به پورتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام رقم انتقال طارمی به پورتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید