نامزدهای جانشینی زیدان در رئال مادرید معین شدند

به گزارش مجله ویراپارس، تهران (پانا) - معتبرترین روزنامه اسپانیا از دو گزینه به عنوان جدی ترین نامزدهای سرمربیگری در رئال مادرید برای فصل آینده نام برد.

نامزدهای جانشینی زیدان در رئال مادرید معین شدند

هر چند رئال مادرید هنوز شانس قهرمانی در لالیگا را دارد و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم رسیده است، اما به نظر می رسد تصمیم مدیران باشگاه رئال مادرید برای وداع با زین الدین زیدان در تابستان 2021 قطعی است و آنها می خواهند تیمشان را در فصل آینده با سرمربی جدید راهی مسابقات نمایند.

روزنامه مارکا در شماره امروز خود خبری را منتشر کرد که در آن اسامی دو گزینه اصلی سرمربیگری رئال مادرید عنوان شده بود. براساس اعلام این روزنامه، اولین و مهم ترین گزینه رئال مادرید برای جانشینی زیدان در فصل آینده یواخیم لو سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال آلمان است که پس از یورو 2021 از این تیم جدا خواهد شد.

اما در صورتی که توافق با یواخیم لو صورت نگیرد، رائول گونزالز گزینه دیگر سرمربیگری در این تیم خواهد بود. کاپیتان اسبق رئال مادرید که یکی از اسطوره های تاریخ این باشگاه محسوب می گردد و 16 سال با پیراهن این تیم به میدان رفته است، فعلا سرمربی تیم جوانان رئال مادرید است و تا به امروز سابقه سرمربیگری در رده بزرگسالان را نداشته است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 31 فروردین 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1549

به "نامزدهای جانشینی زیدان در رئال مادرید معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامزدهای جانشینی زیدان در رئال مادرید معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید