لپ تاپی که یک تبلت را در دل خود جای داده است!

به گزارش مجله ویراپارس، به نظر می رسد لنوو در حال کار بر روی یک لپ تاپ منحصر به فرد است که می تواند یک تبلت را نیز در خود جای دهد. تصاویر این پتنت لنوو نشان می دهد که این لپ تاپ مجهز به یک تبلت است.

لپ تاپی که یک تبلت را در دل خود جای داده است!

به گزارش خبرنگاران، تبلت را می توان از لپ تاپ جدا کرد و به عنوان یک دستگاه مستقل از آن استفاده کرد. صفحه نمایش لپ تاپ لنوو دارای شکافی است که می توان تبلت را در آن قسمت قرار داد. اخیرا شرکت لنوو پتنت منحصر به فردی در سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO)، به ثبت رسانده است. این پتنت احتیاج کاربران را به داشتن لپ تاپ و تبلت رفع می نماید. لپ تاپ طوری طراحی شده که می تواند تبلت را نیز در خود جای دهد.

لنوو این پتنت را به عنوان یک دستگاه سازمانی برای کسب وکار ها ارائه نموده است. تصاویر منتشر شده از این پتنت نشان می دهد که لپ تاپ لنوو دارای یک صفحه نمایش مستطیلی شکل و یک صفحه کلید است. با این حال، چیزی که سبب منحصر به فرد بودن این محصول می گردد، شکاف کنار نمایشگر آن است که یک تبلت را در خود جای داده است.

مقدار تبلت هنوز تعیین نیست. یکی از تصاویر منتشر شده نشان می دهد که می توان تبلت را از شکاف کنار نمایشگر جدا کرد و به عنوان یک دستگاه مستقل برای یادداشت برداری در حین شرکت در جلسات استفاده کرد. در توضیحات ثبت اختراع این موارد عنوان شده است: سیستمی که شامل یک رایانه لوحی و یک کامپیوتر تاشو با صفحه کلید، محفظه نمایشگر و لولا هایی که به طور چرخشی صفحه کلید و نمایشگر را به هم متصل می نمایند، می باشد. یک شکاف بین نمایشگر و قسمت پشتی آن قرار گرفته است که رایانه لوحی در این شکاف قرار می گیرد.

از آنجایی که این طراحی هنوز در مرحله ثبت اختراع است، سخت است که بگوییم آیا این شرکت چنین دستگاهی را عرضه خواهد نمود یا خیر، می توان امیدوار بود که این طرح به یک محصول تجاری راه پیدا کند.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1952

به "لپ تاپی که یک تبلت را در دل خود جای داده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لپ تاپی که یک تبلت را در دل خود جای داده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید