لو رفتن انبار 5 میلیاردی سیگار و تنباکو میوه ای در گناوه

به گزارش مجله ویراپارس، خبرنگاران/بوشهر جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر از کشف یک انبار با کشف یک میلیون و 538 هزار و 400 نخ سیگار در شهرستان گناوه اطلاع داد.

لو رفتن انبار 5 میلیاردی سیگار و تنباکو میوه ای در گناوه

از وبلاگ روشن دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

سرهنگ حیدر سوسنی در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی گناوه و با همکاری اطلاعاتی پلیس امنیت مالی بوشهر در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری سیگار قاچاق در انباری در یکی از خیابان های شهر گناوه، اقدامات تخصصی و فنی خود را در این خصوص شروع کردند.

وی گفت: ماموران پلیس پس از شناسایی انبار دپوی سیگار، با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل یک میلیون و 538 هزار و 400 نخ سیگار و تعداد 480 بسته تنباکو میوه ای کشف کردند.

سرهنگ سوسنی با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده 5 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان شده است، اضافه نمود: در همین رابطه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی پلیس بوشهر، این مقام انتظامی از عزم جدی پلیس برای مبارزه جدی با متخلفان مالی اطلاع داد و از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده انبار کالاهای قاچاق یا اختفای کالاهای اساسی مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 632

به "لو رفتن انبار 5 میلیاردی سیگار و تنباکو میوه ای در گناوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لو رفتن انبار 5 میلیاردی سیگار و تنباکو میوه ای در گناوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید