فال ابجد امروز یکشنبه 22 آبان ماه 1401

به گزارش مجله ویراپارس، فال حروف ابجد از جمله فال های قدیمی ای است که هواداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه ای برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده اند. گاهی این شیوه در شماره گذاری موارد یا صفحات به کار می رود.

فال ابجد امروز یکشنبه 22 آبان ماه 1401

فرداید| انسان ها همواره در پی راهی برای فهمیدن آینده خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال ها انجام می دهند.

فال حروف ابجد از جمله فال های قدیمی ای است که هواداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه ای برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده اند. گاهی این شیوه در شماره گذاری موارد یا صفحات به کار می رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه ها نیز استفاده می گردد. به این ترتیب که برای هر حرف واژه ای که بخواهند به عدد تبدیلش نمایند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی دارند و اعداد به دست آمده را جمع می زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ علی برابر با 110 می گردد بعلاوه یاعلی برابر با 121 می باشد.

فال حروف ابجد

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده اند که اسامی این ماه ها به ت

رتیب عبارت هستند از:

حمل

ثور

جوزا

سرطان

اسد

سنبله

اندازه

عقرب

قوس

جدی

دلو

حوت

در ادامه، فال ابجد امروز 22 آبان ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: آ آ ج

اگر قصد انجام ناصواب یافکر بدی در سر داری از آن دست بردار. کسی از تو رنجور شده باید از او دلجویی کنی. خواسته و آرزویی داری که تا ده روز دیگر به آن می رسی ان شالله. از پول و عایدی حرام دوری و به خدا توکل کن.

اردیبهشت: آ ج ب

نیتی در دل داری که به آن می رسی. اگر با کسی دعوا و منازعه داری عاقبت به نفع تو خواهد بود. چیز با ارزشی را از دست داده ای نگران نباش دوباره به دستش می آوری. در انجام کار های خیر پیش دستی کن تا به مراد و مقصود دلت برسی.

خرداد: آ ب ب

آن فکر شومی که در سر داری را رها کن. صبر کن تا گشایشی در کارت حاصل گردد. کوشش بی فایده نکن و تسلیم حکمت خداوند باش. دروغ نگو و تهمت نزن. تا دوازده روز دیگر کار و بارت سامان می گیرد به خدا توکل و از بدی و بدی کردن دوری کن.

تیر: ب د د

فعلا بهتر است دست به کاری نزنی، چون در موقعیت خوبی نیستی. به زودی این شرایط تغییر خواهد نمود. مراقب اطرافیانت چه دوست و چه دشمن باش تا در کارت فتنه انگیزی ننمایند. اگر کسی تو را نصیحت کرد بپذیر.

مرداد: ب آ د

آنچه را که نیت و آرزو نموده ای به آن می رسی چرا که طالعت روشن است. از طرف بزرگان و اهل قلم نفع خوبی به تو می رسد. از جانب دوستان باوفا مسرور می شوی. اگر قصد خرید خانه یا ساخت بنا داری به آن عمل کن. به صلاح و نفع شما خواهد بود.

شهریور: آ ج آ

به آنچه نیت نموده ای می رسی، ولی باید کمی صبر کنی. عجله نکن که از کارت پشیمان می شوی. با کسی جنگ و جدل نکن. راز دلت را به کسی نگو و همواره و در همه حال به خدا توکل کن تا از غم و رنج در امان باشی.

مهر: ب د ج

نباید از کسی انتظار خوبی و نیکی داشته باشی. گرفتاری ات برطرف خواهد شد. اگر قصد انجام کاری را داری چند روز صبر و بعد اقدام کن. فال ابجد شما مژده می دهد که به زودی در کارت پیروز می شوی و به اوج می رسی.

آبان: آ د آ

غم و تیرگی از تو دور شده و سعادت به تو روی آورده است. از آسیب بدخواهان در امان هستی. از دوست، همکار یا همسر خود راحتی می بینی. مدتی و تشویش و نگرانی داری، صبر داشته باش شرایط با تو موافق خواهد شد و به مقصود می رسی.

آذر: ب ب آ

نیتی که در دل داری بر آورده خواهد شد، اما نباید عجله کنی بلکه باید شکیبا باشی تا اوضاع بر وفق مرادت گردد. اگر منتظر رسید خبر از جانب کسی هستی به زودی خبری از او به تو می رسد که شاد می شوی. در آینده نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد نمود.

دی: ب د آ

حدود دوسال است که کار و بارت خوب نیست. صبر داشته باش گشایش نزدیک است. طالعت خوب است، اما از قصد و نیتی که در دل داری دوری کن، چون پشیمان می شوی.

بهمن: آ آ آ

به زودی گره کارت باز می گردد و به هر خواسته ای که داری می رسی. کسی به زودی به جمع خانواده شما اضافه می گردد. در چند روز آینده یک خبر خرسند نماینده می شنوی. دوستان خوبی داری در انجام کار ها با آن ها مشورت کن. رازت را به کسی نگو و خوددار باش.

اسفند: آ ب آ

ایمانت را قوی کن. آنچه را که آرزو نموده ای از خدا طلب کن. به زودی کارهایت سر و سامان می گیرد و به مرادت می رسی البته با همت و اراده خودت. ازآنچه می ترسی در امان هستی به خدا توکل کن.

*نکته: این مطلب به معنای تأیید توصیه های گفته شده در فال نیست و صرفا جهت تفریح گردآوری شده است.

*نکته: این مطلب به معنای تأیید توصیه های گفته شده در فال نیست و صرفا جهت تفریح گردآوری شده است.

منبع: فرادید
انتشار: 22 آبان 1401 بروزرسانی: 22 آبان 1401 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2153

به "فال ابجد امروز یکشنبه 22 آبان ماه 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال ابجد امروز یکشنبه 22 آبان ماه 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید