غیبت تیراندازان ایرانی در مسابقات سلاح های بادی آسیا، فدراسیون تا کی بلاتکلیف خواهد بود؟

به گزارش مجله ویراپارس، تیراندازی ایران در مسابقات سلاح های بادی آسیا قزاقستان غیبت داشت که بلاتکلیفی فدراسیون می تواند اصلی ترین دلیل آن باشد.

غیبت تیراندازان ایرانی در مسابقات سلاح های بادی آسیا، فدراسیون تا کی بلاتکلیف خواهد بود؟

به گزارش خبرنگاران، مسابقات تیراندازی سلاح های بادی آسیا به میزبانی قزاقستان در حال اجرا است اما تیراندازان ایرانی که همواره در این مسابقات شرکت می کردند و سهمی در کسب مدال های این مسابقات داشتند از حضور در این مسابقات بازماندند.

یکی از اصلی ترین دلایل این غیبت احتمالا بلاتکلیفی فدراسیون است. فدراسیون تیراندازی ایران در حال حاضر با سرپرست اداره می گردد. دوره ریاست دادگر در تیر 1400 به خاتمه رسید که وزارت ورزش او را مجددا به اسم سرپرست این فدراسیون انتخاب کرد.

با وجودی که یک بار ثبت نام از کاندیداهای این فدراسیون اجرا شده بود اما به علت ابلاغ اساسنامه نو فدراسیون های ورزشی باید مجددا ثبت نام از کاندیداها در دستور کار قرار بگیرد که البته هنوز خبری از ثبت نام نیست.

از طرف دیگر با خاتمه بازی های المپیک قرارداد مربیان ملی هم به خاتمه رسید و بعد از آن هم هیچ اردویی تشکیل نشد. در المپیک توکیو الهام هاشمی به اسم سرمربی تفنگ و محسن نصر اصفهانی به اسم مربی تپانچه راهنمایی تیم ملی را بر عهده داشتند.

فدراسیون تیراندازی اکنون به جمع فدراسیون های مدال آور المپیکی پیوسته و اکنون بیش از پیش احتیاج به توجه دارد اما احتمالا این بلاتکلیفی در راس فدراسیون و بعد از آن کادر فنی و تیم های ملی سبب شده که تیراندازان ایرانی از حضور در مسابقات باز بمانند.

آبان ماه مسابقات تیراندازی جام ریاست به میزبانی لهستان در پیش است و جواد فروغی دارنده طلای المپیک تنها نماینده ایران در این مسابقات است که بدون مربی قطعا راهی از پیش نخواهد برد. به نظر می رسد اکنون وزارت ورزش باید هر چه سریعتر تکلیف این فدراسیون را معین کند تا تیراندازان ایرانی بیشتر از این از حضور در مسابقات جا نمانند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1788

به "غیبت تیراندازان ایرانی در مسابقات سلاح های بادی آسیا، فدراسیون تا کی بلاتکلیف خواهد بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت تیراندازان ایرانی در مسابقات سلاح های بادی آسیا، فدراسیون تا کی بلاتکلیف خواهد بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید