مشخص تکلیف قرارداد سرمربی تیم ملی بسکتبال پیش از شروع اردوها

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگاران، طی 2.5 سال اخیر و از زمان شروع به کار مدیریت فعلی فدراسیون بسکتبال، راهنمایی تیم ملی به صورت متوالی بر عهده مهران شاهین طبع بوده است.

مشخص تکلیف قرارداد سرمربی تیم ملی بسکتبال پیش از شروع اردوها

طبق اعلام فدراسیون بسکتبال قرار است تیم ملی سال آینده هم با راهنمایی همین مربی در بازی های المپیک توکیو شرکت کند. این موضوع اوایل مهرماه در نشست کمیته فنی آنالیز و مصوب شد با این حال هنوز قرارداد رسمی برای این همکاری معین کننده منعقد نشده است.

قرارداد مهران شاهین طبع با فدراسیون بسکتبال شهریورماه سال گذشته بعد از خاتمه کار تیم ملی در جام جهانی 2019 چین که با کسب سهمیه المپیک برای بسکتبال کشورمان همراه بود، به خاتمه رسید. بعد از آن با وجود اعلام ادامه همکاری با وی، قرارداد جدیدی منعقد نشد.

در ادامه هم کرونا، همه گیری این ویروس و تعویق المپیک دست به دست هم دادند تا شرایط کادر فنی تیم ملی بسکتبال مبهم و پیچیده گردد تا سه هفته پیش که ابقای شاهین طبع به این شرایط خاتمه داد.

حالا قرار است تیم ملی بسکتبال در شروع دور جدید همکاری با مهران شاهین طبع به عنوان سرمربی در پنجره دوم مسابقات انتخابی کاپ آسیا شرکت کند.

به گفته رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال، پیش از شروع اردوی آماده سازی برای برگزاری دو ملاقات تیم ملی در این پنجره، قرارداد همکاری با مهران شاهین طبع و دستیارانش در کادر فنی منعقد خواهد شد. قرار است این قرارداد طبق آنچه در کمیته فنی هم مصوب شده بود، تا خاتمه بازی های المپیک توکیو باشد.

به گزارش خبرنگاران، اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا از 23 آبان ماه شروع می گردد. ملاقات تیم ملی بسکتبال ایران و عربستان در این پنجره 8 آذرماه برگزار می گردد و ملاقات برابر سوریه هم 10 آذرماه برگزار خواهد شد. قطر میزبان هر دو ملاقات خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1268

به "مشخص تکلیف قرارداد سرمربی تیم ملی بسکتبال پیش از شروع اردوها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخص تکلیف قرارداد سرمربی تیم ملی بسکتبال پیش از شروع اردوها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید