طراحی و مشخصات گوشی گلکسی A15 لو رفت

به گزارش مجله ویراپارس، گلکسی A14 در حال حاضر یکی از مجذوب کننده ترین گوشی های مالی در بازار محسوب می گردد که پیروز شده توجه کاربران زیادی را جلب کند. حالا این شرکت در حال آماده کردن گلکسی A15 است که به لطف افشای رندرها و مشخصات کلیدی آن، می توانیم به قابلیت های این گوشی بپردازیم.

طراحی و مشخصات گوشی گلکسی A15 لو رفت

طبیعتا سامسونگ برای این گوشی هم از زبان طراحی گوشی های تازه خود استفاده نموده و بنابراین قرار نیست با طراحی خاص و متفاوتی روبرو شوید. در پنل پشتی با سه دوربین قرار گرفته به صورت عمودی روبرو هستیم و با توجه به پایین بودن قیمت نهایی، دوربین سلفی در ناچ کوچکی تعبیه شده و خبری از حفره نمایشگر نیست. گفته می گردد نمایشگر 6.5 اینچی این گوشی رزولوشن 1080 در 2400 را ارائه می دهد و رفرش ریت آن به 90 هرتز می رسد. در خصوص OLED بودن این نمایشگر شایعاتی منتشر شده که یک ارتقای قابل توجه نسبت به نمایشگر LCD گلکسی A14 محسوب می گردد.

قلب تپنده این گوشی، دایمنسیتی 6100 پلاس خواهد بود که می تواند توان سخت افزاری خوبی را برای این گوشی ارائه کند. بعلاوه در کنار آن، 128 گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده که از کارت حافظه هم پشتیبانی می نماید تا بتوانید ظرفیت آن را به 1 ترابایت هم افزایش دهید. به نظر می رسد سامسونگ برای گلکسی A15 تصمیم گرفته توجه زیادی به دوربین ها نشان بدهد.

به طور معین، دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 50 مگاپیکسلی است و در کنار آن دو دوربین 5 و 2 مگاپیکسلی واقع شده است. برای ثبت عکس های سلفی هم باید از دوربین 13 مگاپیکسلی استفاده کنید. باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که از سرعت شارژ 25 وات پشتیبانی می نماید. این یعنی برای شارژ شدن باتری لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانید.

هنوز معین نیست این گوشی دقیقا با چه قیمتی راهی بازار می گردد ولی بعضی شایعات از احتمال عرضه آن با قیمت 150 دلار خبر داده اند. در هر صورت طی هفته های آینده در این زمینه اطلاعات بیشتری مطرح خواهد شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 آبان 1402 بروزرسانی: 30 آبان 1402 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2288

به "طراحی و مشخصات گوشی گلکسی A15 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی و مشخصات گوشی گلکسی A15 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید