ضدعفونی کردن 18 میلیون مترمربع از اماکن و معابر سه استان کشور

به گزارش مجله ویراپارس، فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور از ضدعفونی کردن 18 میلیون مترمربع از اماکن و معابر خوزستان و دو استان دیگر اطلاع داد.

ضدعفونی کردن 18 میلیون مترمربع از اماکن و معابر سه استان کشور

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران ، سردار احمد خادم سید الشهدا در حاشیه عملیات بیولوژیک مدافع سلامت و رزمایش یگان های جنگ نوین قرارگاه کربلا در جنوب غرب به منظور ضدعفونی معابر شهری که شامگاه سه شنبه در محل خیابان سلمان فارسی اهواز برگزار گردید، اظهار کرد: امروز با هشت یگان از یگان های حوزه سرزمینی قرارگاه کربلا در خوزستان این رزمایش سراسری را برگزار کردیم.

وی اضافه نمود: تا به امروز 18 میلیون مترمربع از اماکن و معابر را در استان های خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد ضدعفونی کردیم و ان شاءالله این عملیات ادامه دارد.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور با اشاره به اینکه در این رزمایش 600 نفر از نیروها به کار گرفته شده است، مطرح نمود: 400 تخت قرنطینه برای بیمارستان صحرایی، 60 تخت برای بیمارستان بقایی و همچنین هفت تخت آی سی یو را افتتاح کردیم.

وی به توزیع ماسک و مواد ضدعفونی بین مردم اشاره نمود و گفت: امروز با 200 دستگاه خودرو و موتورسیکلت، 150 دستگاه سم پاش و گردان های جنگ نوین در اهواز این رزمایش را انجام دادیم.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور شرح داد: ابتدا در 30 نقطه از اماکن مختلف اهواز این ضدعفونی انجام می گردد و همچنان از مردم درخواست می گردد که در خانه ماندن را ادامه دهند تا به این ویروس کشنده فائق شویم و زنجیره انتقال ویروس نیز قطع گردد.

وی اعلام کرد: مردم صبر و حوصله داشته باشند و نیروهای مسلح از جمله سپاه و ارتش و همچنین آتش نشانی به وظایف خود عمل می نمایند و در عین حال دانشگاه علوم پزشکی با همه پرستاران و پزشکان نیز زحمت می کشند.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت: این ویروس کشنده و خطرناک است و هنوز به صورت کامل شناخته نشده است و خیلی از داروها هنوز تأثیر آن چنانی ندارند و تنها راهش قطع زنجیره انسانی و در خانه ماندن مردم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 873

به "ضدعفونی کردن 18 میلیون مترمربع از اماکن و معابر سه استان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضدعفونی کردن 18 میلیون مترمربع از اماکن و معابر سه استان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید