شکایت 6 ایالت آمریکا از سرویس پستی به دلیل اعمال تغییرات

به گزارش مجله ویراپارس، 6 ایالت آمریکا روز آدینه از سرویس پستی این کشور و مدیر کل جدید آن شکایت نموده اند.

شکایت 6 ایالت آمریکا از سرویس پستی به دلیل اعمال تغییرات

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، 6 ایالت آمریکا به رهبری پنسیلوانیا از سرویس پستی این کشور و مدیر جدید آن شکایت نموده و گفتند که تغییرات اعمال شده در هفته های اخیر، به ضرر توانایی این ایالت ها برای برگزاری انتخابات آزاد و منصفانه خواهد بود.

بر اساس این گزارش شکایت ایالت های آمریکا در دادگاهی در پنسیلوانیا مطرح شده و ایالت های کالیفرنیا، دلاویر، ماین، ماساچوست، کارولینای شمالی و منطقه کلمبیا (واشنگتن دی سی) نیز در این شکایت سهیم هستند.

لوئیس دیجوی مدیر کل سرویس پستی آمریکا روز آدینه در اظهاراتی گفت: سرویس پستی همه آراء پستی انتخاباتی را تحویل خواهد داد.

وی در نشست استماع مجلس سنای آمریکا تاکید نمود: سرویس پستی به طور کامل آماده است تا به تعهد خود برای تحویل رای های پستی عمل کند. این وظیفه اولویت شماره من از امروز تا روز انتخابات خواهد بود.

یک گروه 90 نفره از دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا چهارشنبه در نامه ای از هیئت مدیره سرویس پستی ایالات متحده خواستند تا فورا دیجوی رئیس آن را به خاطر حفاظت از این نهاد حساس و مهم برکنار کند.

در این نامه آمده است: دیجوی در مدت زمان کوتاهی که رئیس سرویس پستی آمریکا بوده، سیاست هایی را اجرا نموده است که منجر به کند شدن زمان تحویل مرسوله ها به یک سطح غیرقابل قبول شده و بسیاری از نامه ها تحویل داده نشده است.

دیجوی روز سه شنبه اعلام نمود که اقدامات مربوط به کاهش هزینه ها در این نهاد را به بعد از انتخابات ریاست جمهوری موکول خواهد نمود. نمایندگان دموکرات و دادستان های دولتی فشار زیادی را به سرویس پستی آمریکا وارد نموده اند و بر این باورند که کاهش هزینه ها می تواند فرایند رای گیری پستی را مختل کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1158

به "شکایت 6 ایالت آمریکا از سرویس پستی به دلیل اعمال تغییرات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت 6 ایالت آمریکا از سرویس پستی به دلیل اعمال تغییرات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید