شرق اروپا مشتری جدید تسلیحات چین

به گزارش مجله ویراپارس، چین فروش تسلیحات نظامی خود به شرق اروپا را شروع نموده است.

شرق اروپا مشتری جدید تسلیحات چین

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، چین نسل جدید موشکهای راهنمایی شونده زمین به هوای میان برد را از چین خریداری نموده که این موضوع بیانگر همکاری فزاینده بین پکن و بلگراد است.

شرکت تسلیحاتی جوگوایمپورت در گزارش سالیانه خود به فروش سیستم دفاع موشکی FK-3 اشاره نموده است. طبق گزارش جوگوایمپورت، این شرکت در سال 2019 با 31 کشور جهان 136 قرارداد به ارزش 620 میلیون دلار امضا نموده است.

قراردادهای تسلیحاتی شامل فروش پهپادهای تسلیحاتی از چین به اروپا نیز بوده است. به گزارش این شرکت بزرگترین بخش واردات شامل به روزرسانی هواپیماهای میگ 29، خرید سیستمهای پهپادی و سیستمهای دفاع هوایی FK-3 است.

در سال 2018 شرکت جوگوایمپورت 162 قرارداد با 32 کشور به ارزش 482 میلیون دلار امضا کرد که این قراردادها شامل خرید بالگردهای جنگی ساخت روسیه و همچنین بالگردهای ترابری بودند.

چین میلیاردها دلار بر روی صربستان سرمایه گذاری نموده که بخش اعظم آن بر روی پروژه های انرژی، زیرساختها و اعطای وام بوده است.

صربستان در ماه ژوئن 6 فروند پهپاد جنگی CH-92A مسلح به موشکهای لیزری راهنمایی شونده از چین دریافت کرد که در نوع خود اولین فروش پهپادهای پینی در اروپا به شمار می رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1132

به "شرق اروپا مشتری جدید تسلیحات چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرق اروپا مشتری جدید تسلیحات چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید