سایت وزارت دفاع روسیه هک شد

به گزارش مجله ویراپارس، وزارت دفاع روسیه گفت سایت این وزارتخانه هدف حمله منع سرویس از خارج از این کشور قرار گرفته، اما در حال حاضر به عملکرد عادی خود بازگشته است.

سایت وزارت دفاع روسیه هک شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش فارس، بر اساس اعلام این وزارتخانه، این حمله حدود ساعت 10 صبح امروز (به وقت محلی) رخ داد و دسترسی بعضی از کاربران را با مشکل روبرو کرد، اما به زیرساخت فناوری اطلاعات سایت وزارت دفاع روسیه آسیبی وارد نشد.

به گزارش خبرگزاری روسی اسپوتنیک، این وزارتخانه اضافه کرد پایگاه اینترنتی آن بعد از حدود دو ساعت، ساعت 12 و 55 دقیقه، فعالیت عادی خود را از سر گرفت.

طبق این گزارش، اداره امنیت این وزارتخانه در حال حاضر در کوشش برای آنالیز هر گونه اثر سوء این حمله است.

خبرگزاری رویترز هم به نقل از خبرگزاری دولتی تاس روسیه گزارش داد در پی این حمله، سایت وزارت دفاع روسیه امروز (آدینه) از دسترس خارج شد.

حمله منع سرویس، نوعی حمله سایبری است که در آن هکر ها کوشش می نمایند با حجم غیرمعمول ترافیک داده به یک شبکه هجوم ببرند تا آن را فلج نمایند و از دسترس خارج نمایند.

در گزارش وزارت دفاع روسیه به جز ذکر این که منبع حمله خارجی بوده، به طرف مشخصی اشاره نشده است.

روسیه بار ها هدف اتهام زنی آمریکا در مورد انجام حملات سایبری قرار گرفته، این در حالی است که این کشور بار ها اعلام نموده خودش هم هدف چنین حملاتی بوده و از آمریکا خواسته برای مقابله با این حملات با یکدیگر همکاری نمایند، اما به گفته مسکو، واشنگتن این درخواست ها را بی جواب گذاشته است.

منبع: فرارو
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1733

به "سایت وزارت دفاع روسیه هک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایت وزارت دفاع روسیه هک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید