ساماندهی صندوق های بازنشستگی و افزایش بهره وری شرکت ها دنبال می گردد

به گزارش مجله ویراپارس، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ساماندهی صندوق های بازنشستگی و افزایش بهره وری شرکت ها با 11 سناریو اطلاع داد.

ساماندهی صندوق های بازنشستگی و افزایش بهره وری شرکت ها دنبال می گردد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز (سه شنبه 9 آذر) پس از حضور در نشست کمیسیون صنایع مجلس در جمع خبرنگاران گفت: از آنجا که سرمایه گذاری های قابل ملاحظه زیرمجموعه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مانند صندوق های بازنشستگی و تأمین اجتماعی در حوزه صنعت و معدن است در این جلسه مقدار سودآوری و چالش های پیش روی این واحد های صنعتی و معدنی مورد آنالیز نهاده شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه نظارت بر عملکرد شرکت های مختلفی در حوزه های پتروشیمی، فولاد، معادن و زغال سنگ بر عهده کمیسیون صنایع و معادن است، اضافه کرد: در جلسه امروز مدیران عامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشور و صندوق بازنشستگی فولاد گزارشی از شرایط مدیریتی واحد های صنعتی و معدنی و مقدار سودآوری و چالش های پیش روی ارائه کردند.

وزیر تعاون توضیح داد: اعضای کمیسیون صنایع و معادن نکات مهمی درباره ضرورت افزایش بهره وری، شفافیت، مبارزه با فساد و بهبود مدیریت مطرح کردند.

عبدالملکی با بیان اینکه برای ساماندهی صندوق ها و افزایش بهره وری شرکت ها 11 سناریو را آنالیز کردیم، توضیح داد: اکنون در حال تکمیل آن هستیم و مقرر است در جلسه دیگر این موضوعات با حضور اعضای کمیسیون مورد آنالیز بیشتر قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1917

به "ساماندهی صندوق های بازنشستگی و افزایش بهره وری شرکت ها دنبال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی صندوق های بازنشستگی و افزایش بهره وری شرکت ها دنبال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید