ساخت 16 بیمارستان صحرایی در روسیه

به گزارش مجله ویراپارس، وزارت دفاع روسیه در حال ساخت 16 بیمارستان صحرایی از منطقه کامچاتکا در خاور دور تا کالینین گراد در غرب روسیه را برای یاری به بیماران کرونایی شروع نموده است که شش بیمارستان تا کنون به بهره برداری رسیده است.

ساخت 16 بیمارستان صحرایی در روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

شبکه اول تلویزیون روسیه روز سه شنبه بیان کرد: بیمارستان های صحرایی که توسط وزارت دفاع روسیه در مناطق پادولسک، اسمولنسک، ولگاگراد، نووسیبیرسک، اوسورییسک و اورنبورگ ساخته شده است، هفته گذشته تحویل کادر درمانی روسیه داده شده است.

این بیمارستان ها به تجهیزات پیشرفته از جمله رادیولوژی، توموگرافی رایانه ای و تجهیزات تنفس مصنوعی مجهز شده اند و بیش از 2 هزار پرسنل درمانی در آنها مشغول کار هستند.

لازم به ذکر است روز 25 فروردین ماه رییس جمهوری روسیه دستور استفاده از بودجه دفاعی این کشور برای مقابله با کرونا را صادر کرد و گفت: در صورت احتیاج ارتش هم باید وارد عمل گردد.

رییس جمهوری روسیه این را هم گفت که کشورش برای مقابله با کرونا احتیاج به استفاده از ذخایر دولتی دارد.

کمیته مقابله با شیوع کرونا در روسیه بیان کرد: در 24 ساعته گذشته 10 هزار و 561 نفر دیگر کرونا گرفته اند.

در شبانه روز اخیر 76 نفر بر اثر ابتلا به کرونا فوت نموده اند و یکهزار و 456 تن دیگر که به این بیماری مبتلا شده بودند، بهبود یافته اند.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 972

به "ساخت 16 بیمارستان صحرایی در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 16 بیمارستان صحرایی در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید