زیباترین و مجذوب کننده ترین عکس از نیکی کریمی !

به گزارش مجله ویراپارس، خبرنگاران: پیغام ایرایی (عکاس) با انتشار این عکس نوشت: کل فیلمو میخکوب شده بودم چقدر لذت بردم خسته نباشید همگی تبریک میگم.

زیباترین و مجذوب کننده ترین عکس از نیکی کریمی !

نیکی کریمی متولد پاییز 1350 بازیگر و فیلم ساز ایرانی است. نیکی کریمی از پیروز ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز دنیای به شمار می رود. در سال 1372، نیکی کریمی پیروز به دریافت جایزه صدف نقره ای برترین بازیگر زن از جشنواره بین المللی فیلم سن سباستین برای فیلم سارا شد. نیکی کریمی در بیست و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر نیز برندهٔ سیمرغ بلورین برترین بازیگر زن برای فیلم دیوانه ای از قفس پرید و واکنش پنجم شد.

او تا به امروز با کارگردانان برجسته ای از جمله داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، عباس کیارستمی، ابراهیم حاتمی کیا، رسول ملاقلی پور ،بهروز افخمی و تهمینه میلانی همکاری داشته است.

کریمی بعلاوه در جشنواره های مختلف داخلی و بین المللی فیلم به عنوان داور حضور داشته است. وی در سال 2007 از داوران بخش فیلم کوتاه شصتمین جشنواره فیلم کن فرانسه بود. او در زمینه عکاسی و ترجمه کتاب نیز فعالیت داشته است. در سال 2017، کریمی در فهرست 30 تن از زیباترین زنان دنیا از سوی وبگاه بازنت نهاده شد.

ساعد نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه تفریح دارد

منبع: رکنا
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1900

به "زیباترین و مجذوب کننده ترین عکس از نیکی کریمی !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین و مجذوب کننده ترین عکس از نیکی کریمی !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید