تور ارزان فرانسه: دشت خاموش راهی اسکاتلند و فرانسه می گردد

به گزارش مجله ویراپارس، فیلم سینمایی دشت خاموش به کارگردانی احمد بهرامی در 2 جشنواره در فرانسه و اسکاتلند روی پرده می رود.

تور ارزان فرانسه: دشت خاموش راهی اسکاتلند و فرانسه می گردد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فیلم، دشت خاموش به کارگردانی احمد بهرامی و تهیه کنندگی سعید بشیری که در یک سال اخیر حضور در بیش از 30 جشنواره بین المللی را تجربه نموده، قرار است در نوزدهمین دوره جشنواره فیلم اینورنس اسکاتلند و بخش مسابقه دومین دوره جشنواره فیلم ویتره فرانسه به نمایش دربیاید.

این فیلم سینمایی 11 نوامبر مصادف با پنجشنبه 20 آبان ماه در نوزدهمین دوره جشنواره فیلم اینورنس اسکاتلند که 5 تا 11 نوامبر برابر با 14 تا 20 آبان برگزار می گردد، به نمایش درمی آید.

بعلاوه دشت خاموش در بخش مسابقه دومین دوره جشنواره فیلم ویتره فرانسه که 10 تا 14 نوامبر برابر با 19 تا 23 آبان برگزار می گردد، حضور دارد و 12 نوامبر مصادف با آدینه 21 آبان ماه ساعت 14:30 در سینما آئورا و 13 نوامبر یعنی روز شنبه 22 آبان ماه ساعت 16 در مرکز فرهنگی اکران می گردد.

پخش بین المللی دشت خاموش که این روز ها در سینما های هنر و تجربه روی پرده است، برعهده علی قاسمی است.

تندیس شیر برترین فیلم بخش افق ها از فستیوال ونیز سال 2020، تندیس برترین فیلم از فستیوال هنگ کنگ سال 2021، تندیس برترین بازیگر مرد برای علی باقری از فستیوال هنگ کنگ سال 2021، برترین تدوین برای سارا یاوری از انجمن بین المللی منتقدان و روزنامه نگاران سراسر دنیا سال 2021، نشان فیپرشی از فدراسیون بین المللی منتقدان فیلم سال 2020، تندیس بنیاد فای (اعتماد ملی ایتالیا) سال 2021، جایزه برترین فیلم از فستیوال سابورسیو کرواسی سال 2021 و جایزه برترین فیلمبردار سال آسیا برای مسعود امینی تیرانی و جایزه برترین فیلم از نگاه تماشاگران جوان هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم بوگوتا از جمله افتخارات این فیلم سینمایی است.

علی باقری، فرخ نعمتی، مهدیه نساج، تورج الوند، مجید فرهنگ، ناصر علاقمندان، راضیه ایرانی، نرگس امینی، محسن یگانه، مهتاب خوش منش، شقایق آقازاده، اهورا بهرامی، پارسا و ارشا سبحانی، برسام بهرامی و مینا سرقره در این فیلم بازی نموده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1924

به "تور ارزان فرانسه: دشت خاموش راهی اسکاتلند و فرانسه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: دشت خاموش راهی اسکاتلند و فرانسه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید