روسیه سامانه اس، 500 را آزمایش کرد

به گزارش مجله ویراپارس، وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اظهار داشت که نسل تازه سیستم پدافند هوایی اس-500 را با موفقیت آزمایش نموده است.

روسیه سامانه اس، 500 را آزمایش کرد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، وزارت دفاع روسیه در همین رابطه گفت: سیستم موشکی نسل نو و پیشرفته اس-500 با شلیک به هدف بالستیکی که با سرعت بسیار زیاد در حرکت بود، در (پایگاه توسعه و پرتاب موشک) کاپوستین یار واقع در غرب روسیه، آزمایش رزمی اش را پشت سر گذاشت. بر اساس داده های ثبت شده، این هدف مورد اصابت قرار گرفته است.

وزارت دفاع روسیه تاکید نمود: شلیک رزمی اجرا شده به اسم بخشی از آزمایش های نهایی، کارایی فنی- تاکتیکی و بعلاوه ضریب اطمینان بالای ادوات نظامی پدافند هوایی روسیه را تائید کرد. قصد داریم که پس از اتمام چرخه کامل آزمایش ها، اولین سیستم پدافندی اس-500 را برای واحد پدافند موشکی محدوده هوایی مسکو تدارک ببینیم.

سیستم موشکی اس-500 هیچ گونه نمونه مشابهی در جهان ندارد و قادر است بازه کاملی از هر گونه شیء پرنده را رهگیری و مواضع دشمن در هر سرعت و ارتفاعی را هدف قرار دهد.

اس-500 جایگزین سیستم های اس-400 خواهد شد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: فرارو
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1739

به "روسیه سامانه اس، 500 را آزمایش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه سامانه اس، 500 را آزمایش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید