روسیه: رویکرد آمریکا در برجام برای امنیت جهانی خطرناک است

به گزارش مجله ویراپارس، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین اظهار داشت: رفتار آمریکا در برجام و پیمان ان پی تی برای نظام عدم انتشار سلاح های هسته ای و امنیت جهانی خطرناک است.

روسیه: رویکرد آمریکا در برجام برای امنیت جهانی خطرناک است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، میخاییل اولیانوف روز پنجشنبه در مطلبی در توییتر نوشت: آمریکا بطور همزمان اصرار دارد که ایران در پیمان عدم انتشار سلاح هسته ای فقط تعهدات دارد اما به رغم بند چهارم این پیمان، اجازه استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای را ندارد. این صرفا سیاست معیارهای دوگانه نیست بلکه کوشش نادرست برخلاف نظام عدم انتشار سلاح هسته ای است.

اولیانوف ادامه داد: بر همه معلوم است که حقوق در روابط بین المللی به همراه تعهدات می آید و برعکس این هم صدق می نماید. دادگاه بین المللی سازمان ملل هم این را تایید نموده است. اما آمریکا به صورت جدی معتقد است که می تواند از حقوق در قطعنامه 2231 شورای امنیت در خصوص برجام برخوردار گردد و در عین حال تعهدات خود را در این قطعنامه نادیده بگیرد.

23311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 999

به "روسیه: رویکرد آمریکا در برجام برای امنیت جهانی خطرناک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: رویکرد آمریکا در برجام برای امنیت جهانی خطرناک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید