رشد87 درصدی تخلیه و بارگیری کالای نفتی و غیرنفتی در بنادر غرب هرمزگان

به گزارش مجله ویراپارس، مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از رشد 87 درصدی تخلیه و بارگیری انواع کالای نفتی و غیر نفتی در 30 روزه نخست سال جاری در بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان خبر داد .

رشد87 درصدی تخلیه و بارگیری کالای نفتی و غیرنفتی در بنادر غرب هرمزگان

به گزارش خبرنگاران هرمزگان، مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از رشد 87 درصدی تخلیه و بارگیری انواع کالای نفتی و غیر نفتی در 30 روزه نخست سال جاری در بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان خبر داد .

قاسم عسکری نسب مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه، با ارائه گزارشی از عملکرد یک ماهه تخلیه و بارگیری انواع کالای نفتی و غیر نفتی در سال 1400 که بنام تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نامگذاری شده است، گفت: در یک ماهه سال جاری، در مجموع 623هزار و 864 تن کالای نفتی و غیر نفتی در بنادر غرب هرمزگان تخلیه و بارگیری شد که در همسنجی با مدت مشابه سال گذشته، رشد 87 درصدی به ثبت رسید.

عسکری نسب اضافه کرد: از این میزان، 402 هزار و 892 تن به جابجایی فرآورده های نفتی و 220 هزار و 972 تن به کالاهای غیرنفتی اختصاص داشته است که به ترتیب رشد 72 درصدی و 123 درصدی در این 2 بخش از عملیات بندری را شاهد بودیم.

وی با اشاره به موقعیت استراتژیک بنادر غرب هرمزگان در زمینه تخلیه و بارگیری، صادرات و واردات کالا اظهار کرد: با توجه به ایجاد شرایط مناسب برای تخلیه و بارگیری انواع کالاهای معدنی و مصالح ساختمانی و برخورداری بنادر غرب هرمزگان از تجهیزات مناسب بارگیری و برخورداری از مزیت های گمرکی و بندری و تسهیل و تسریع در ترخیص و تخلیه کالاها شاهد استقبال صاحبان کالا و صادرکنندگان مواد معدنی و کالاهای غیر نفتی بوده ایم که این امر زمینه ساز افزایش تبادلات تجاری با کشورهای حاشیه خلیج فارس و باعث ارتقاء عملکرد و رشد 87 درصدی تخلیه و بارگیری انواع کالای نفتی و غیر نفتی در غرب هرمزگان شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1613

به "رشد87 درصدی تخلیه و بارگیری کالای نفتی و غیرنفتی در بنادر غرب هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد87 درصدی تخلیه و بارگیری کالای نفتی و غیرنفتی در بنادر غرب هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید