رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان از مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم بازدید کرد

به گزارش مجله ویراپارس، خبرنگاران/قم رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان قم، در راستای حضوری شدن کلاس های مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاه قم با رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان قم ملاقات و گفت وگو کرد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان از مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم بازدید کرد

در راستای حضوری شدن کلاس های مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاه قم، دکتر محمدحسن نادری، رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان قم، با محمد رستمی، رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان قم ملاقات و گفت وگو کرد.

نادری ضمن بازدید از کلاس هایی که به صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شدند، بیان کرد: دانشجویان باید از دورانی که سپری می نمایند برترین استفاده را نمایند؛ زیرا برترین فرصت است توانایی های خود را افزایش دهند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی بومی هستند و احتیاج به محیط های تجمعی مانند خوابگاه و سالن غذاخوری ندارند امکان اجرای آموزش های حضوری وجود دارد.

رستمی نیز در این ملاقات بیان کرد: بعضی از کلاس های دانشگاه علمی و کاربردی امکان غیر حضوری برگزار کردن را ندارد.

وی ادامه داد: هر یک از دانشگاه ها با توجه به شرایطی که دارند به صورت تدریجی کلاس هایشان حضوری می گردد که با توجه به بومی بودن دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی، تسریع این فرآیند در دانشگاه علمی و کاربردی امکان پذیر است.

شایان ذکر است که از 15 آبان ماه، کلیه کلاس های واحدهای عملی و کلاس های عملی واحدهای نظری-عملی دانشگاه علمی و کاربردی به صورت حضوری برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1862

به "رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان از مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان از مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید