رئیس جمهور فرانسه با تکرار مداخله در لبنان خواهان اصلاحات شد

به گزارش مجله ویراپارس، رئیس جمهور فرانسه بار دیگر با تکرار مداخلات در امور داخلی لبنان، خواهان اصلاحات در این کشور شد.

رئیس جمهور فرانسه با تکرار مداخله در لبنان خواهان اصلاحات شد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران و به نقل از رویترز، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در نشست ویدئو کنفرانسی سازمان ملل درباره بحران لبنان گفت: قدرت های جهانی پس از انفجار گسترده بیروت وظیفه دارند از مردم لبنان حمایت نمایند زیرا آینده این کشور در معرض خطر است.

ماکرون در شروع کنفرانس حمایت بین المللی از بیروت و ملت لبنان که با هماهنگی خود او برگزار شده است گفت که حمایت های بین المللی باید توسط سازمان ملل در لبنان هماهنگ گردد.

وی در عین حال گفت که وظیفه امروز ما عمل سریع و کارآمد به منظور هماهنگی یاری های بین المللی و رساندن آن در اسرع وقت به مردم لبنان است.

رئیس جمهور فرانسه گفت که پیشنهاد یاری به لبنان همچنین شامل پشتیبانی از تحقیقات بی طرفانه، معتبر و مستقل درباره انفجار بندر بیروت است که باعث شده بعضی از لبنانی ها خواهان شورش برای سرنگونی رهبران سیاسی شان شوند.

ماکرون در ادامه سخنانش به ناآرامی ها در لبنان اشاره نمود و بار دیگر با دخالت در امور داخلی این کشور گفت که رهبران لبنانی باید اصلاحات انجام دهند.

وی مدعی شد معترضان خواسته های مشروعشان را در خیابان ها مطرح می نمایند و رئیس جمهور لبنان نیز می داند که مبارزه با فساد امری لازم است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1117

به "رئیس جمهور فرانسه با تکرار مداخله در لبنان خواهان اصلاحات شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور فرانسه با تکرار مداخله در لبنان خواهان اصلاحات شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید