دیدنی ترین سواحل استانبول را بیشتر بشناسید (تور استانبول)

به گزارش مجله ویراپارس، شهر استانبول و سواحل دیدنی آن، به خاطر تنوع در تفریحات همیشه و همیشه مورد توجه گردشگران و تورهای مسافرتی بوده و است. از این رو دسترسی به تورهای استانبول برای سفر به این کشور فرآیندی ساده دارد. اگر قصد دارید در تابستان به زیباترین سواحل استانبول سفر کنید، به یاد داشته باشید که این شهر با مجاورت در کنار دریای مرمر توانسته به جذابیت های خود بیفزاید. از طرف دیگر همین مساله باعث شده استانبول به عنوان یکی از شهرهای بندری از سواحل بسیار زیبا و آرام خود را به گردشگر ها و گردشگران ارائه دهد. با خبرنگاران همراه باشید تا در این مطلب، با دیدنی ترین سواحل استانبول آشنا شوید.

دیدنی ترین سواحل استانبول را بیشتر بشناسید (تور استانبول)

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

ساحل طلایی Golden Beach

گلدن بیچ یکی از زیباترین سواحل استانبول است. اگرچه این ساحل جز ساحل های شبانه استانبول به شمار میرود و به شناگران این امکان را می دهد که در صورت تمایل به شناهای شبانه بپردازند و یا از تفریحات دیگری که در ساحل در دسترس آنها قرار گرفته استفاده نمایند. وجود امکانات برای ورزش های آبی و بعلاوه تور برای والیبال ساحلی باعث شده که این ساحل به خصوص مد نظر تورهای استانبول قرار بگیرد از طرف دیگر رستوران ها و بارهای فوق العاده این ساحل را نباید فراموش کنید.

ساحل دالیا Dalia Beach

اگر در پی ساحلی آرام برای مطالعه هستید و یا می خواهید در محیطی بی سرو صدا فقط از جذابیت دریا لذت ببرید. این ساحل به شما پیشنهاد می گردد. ساحل دالیا با بهره مندی به فضای سبز عالی و مجموعه ای از رستوران ها و کافه ها می تواند همان نقطه آرامی باشد که انتظارش را دارید.

ساحل بورک Burc Beach

بورک بیچ از معروف ترین و دیدنی ترین سواحل استانبول است. اگرچه مسافت این ساحل تا شهر کمی زیاد به نظر می رسد اما جو عمومی ساحل، مخصوص آن دسته گردشگران و تورهای مسافرتی است که در پی یک محل عالی برای ورزش های ساحلی هستند.

ترو بلو بیچ True Blue Beach

زیبایی این ساحل فوق العاده است و شما می توانید بین محل های پر ازدحام ساحل و یا محیط های خلوت و دنج یکی را انتخاب کنید. در دو صورت منظره دریا و قایق های مسافرتی که در آن تردد دارند برای شما عالی خواهد بود. از این گذشته می توانید شام را در یکی از رستوران های درجه یک این ساحل صرف کنید و یا از موسیقی زنده ای که عموما در ساحل برگزار می گردد لذت ببرید. این امکان برای گردشگران در نظر گرفته شده که در صورت تمایل بتوانند در استخر و یا ساحل اختصاصی این ساحل به شنا و آب تنی هم بپردازند.

تفریحات آبی در استانبول

استانبول به غیر از ساحل های سرزنده مجموعه ای از کشتی های تفریحی کوچک و بزرگ را در اختیار گردشگران گذاشته. شما می توانید بنا بر تمایل با استفاده از این تورهای تفریحی ساعاتی خوش را تجربه کنید .این کشتی ها که با سرو انواع غذاهای ترکی و بین المللی از میهمانان پذیرایی می نمایند با اجرای موسیقی زنده به سفر شما جوی شاد می دهند . اگر در برنامه تور استانبول خود سفرهای دریایی را هم گنجانده اید باید دقت داشته باشید که به خوبی از ساعت حرکت این تورها اطلاع حاصل کنید. شما از قبل می بایست نسبت به انتخاب توردریایی خود و بعلاوه پیش خرید بلیط ها اقدام نمائید.

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2177

به "دیدنی ترین سواحل استانبول را بیشتر بشناسید (تور استانبول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی ترین سواحل استانبول را بیشتر بشناسید (تور استانبول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید