دومین همایش دستاوردهای زنجیره سلولزی اردیبهشت 1400 برگزار می شود

به گزارش مجله ویراپارس، رضا امیدی متولی برگزاری دومین همایش تجلیل از پیشکسوتان و کارآفرینان حوزه سلولزی و کاغذ در گفت وگو با خبرنگاران (ایبنا)، با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان و کارآفرینان حوزه سلولزی و کاغذ مطرح کرد: سال گذشته تجربه برگزاری اولین همایش را در بهمن ماه داشتیم که با استقبال خوبی از سوی صنف و دست اندرکاران بخش های مختلف روبه رو شد و به همین دلیل سال آینده نیز این همایش را برگزار خواهیم کرد.

دومین همایش دستاوردهای زنجیره سلولزی اردیبهشت 1400 برگزار می شود

وی با بیان اینکه نیمه اول اردیبهشت 1400 زمان برگزاری همایش دوم خواهد بود، گفت: قرار است همه فعالان این زنجیره شامل تولیدکننده، فروشنده، واردکننده و تمامی اصناف درگیر و فعال این حوزه در همایش حضور داشته باشند و درباره مسائل و دغدغه های آن بحث و تبادل نظر شود.

امیدی با اشاره به حضور مدیران و مسئولان حاضر در این برنامه نیز توضیح داد: میهمانانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان توسعه تجارت، شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی و سایر دستگاه هایی که به نحوی با این حوزه مرتبط هستند در بخش های دولتی و غیردولتی در این همایش حضور خواهند داشت.

وی اضافه نمود: قرار است در این همایش دستاوردهای صنعت سلولزی طی یک سال گذشته معرفی و رونمایی شود همچنین یکسری مباحث علمی و کاربردی برای شرکت کنندگان مطرح شود و دیدگاه های تشکل های صنفی، نقطه نظرات و انتظارت آن ها همچنین دیدگاه مدیران در همایش طرح شود.

امیدی همچنین درباره دیگر بخش های پیش بینی شده برای این همایش گفت: تجلیل از پیشکسوتان و کارآفرینانی که در این حوزه مشغول فعالیت هستند و نقشی در رشد و شکوفایی صنعت داشتند و دارند همچنین در زمینه اشتغال زایی تاثیرگذار بودند نیز از جمله برنامه های همایش خواهد بود.

دومین همایش دستاوردهای زنجیره سلولزی با تجلیل از مقام پیشکسوتان و کارآفرینان این حوزه نیمه اول اردیبهشت 1400 در هتل استقلال و با حمایت Lions gate international FZC برگزار خواهد شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1497

به "دومین همایش دستاوردهای زنجیره سلولزی اردیبهشت 1400 برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین همایش دستاوردهای زنجیره سلولزی اردیبهشت 1400 برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید