دعوت گروه 7 از چین برای همکاری در مسائل جهانی و توقف نقض حقوق بشر

به گزارش مجله ویراپارس، این گروه همچنین از پکن خواست تا آنچه نقض حقوق بشر اقلیت های قومی در منطقه خودمختار اویغور سین کیانگ و همچنین مردم در تبت و هنگ کنگ خواند، متوقف کند.

دعوت گروه 7 از چین برای همکاری در مسائل جهانی و توقف نقض حقوق بشر

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

وزیران امور خارجه و توسعه گروه هفت، چهارشنبه از پکن خواستند تا با این گروه در خصوص راهکار های چالش های جهانی از جمله مسائل مربوط به امنیت، آب و هوا و پاندمی کرونا همکاری کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این وزیران چین را به عنوان قدرت و مالی مهم با قابلیت فناوری پیشرفته توصیف کردند.

این وزیران در بیانیه مشترکی که بعد از نشست دو روزه در لندن منتشر شد، گفتند: منافع ما و همچنین چین ایجاب می نماید اقدامی انجام دهیم که به چالش های جهانی از جمله تغییرات اقلیمی و از دست دادن تنوع زیستی بپردازد، بهبود مالی از کووید-19 را تقویت کند و از مبارزه با پاندمی فعلی حمایت نموده و از موارد بعدی جلوگیری کند. ما به دنبال فرصت هایی برای همکاری با چین برای ارتقای صلح، امنیت و رفاه منطقه ای و جهانی هستیم.

این گروه همچنین از پکن خواست تا آنچه نقض حقوق بشر اقلیت های قومی در منطقه خودمختار اویغور سین کیانگ و همچنین مردم در تبت و هنگ کنگ خواند، متوقف کند.

در این بیانیه همچنین آمده است: ما چین را تشویق می کنیم که از تعهدات خود برای اقدام مسوولانه در فضای سایبری، از جمله خودداری از انجام یا حمایت از سرقت مالکیت معنوی به وسیله سایبری پیروی کند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1605

به "دعوت گروه 7 از چین برای همکاری در مسائل جهانی و توقف نقض حقوق بشر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت گروه 7 از چین برای همکاری در مسائل جهانی و توقف نقض حقوق بشر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید