در جایزه بزرگ کار آسان تری نسبت به قهرمانی آسیا دارم

به گزارش مجله ویراپارس، مسلم نیادوست دونده 800 متر ایران در رقابتهای جایزه بزرگ آسیا در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به این مسابقات گفت: بعد از رقابتهای قهرمانی آسیا و سفر طولانی که داشتیم کمی از نظر بدنی خسته ام ولی با تمام وجودم در رقابتهای جایزه بزرگ شرکت می کنم.

در جایزه بزرگ کار آسان تری نسبت به قهرمانی آسیا دارم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

وی اضافه نمود: در مسابقات قهرمانی آسیا در چین شرایط آب و هوایی تفاوت زیادی با ایران داشت. در چین دونده های آفریقایی از کشورهای قطر و بحرین رقبای اصلی من بودند ولی گمان می کنم به دلیل احتمال حضور آنها در لیگ الماس و مسابقات معتبر شاهد شرکتشان در مسابقات جایزه بزرگ نباشیم.

ملی پوش دوومیدانی ایران ادامه داد: به نظرم نسبت به رقابتهای قهرمانی آسیا کار آسان تری دارم. حریفان اصلی من در تایلند نمایندگانی از کشور میزبان، چین و به طور کلی شرق آسیا هستند. البته کار در دوومیدانی به خصوص نیمه استقامت همواره سخت است و با یک اشتباه کوچک همه چیز عوض می گردد.

وی در پاسخ به این سوال که زیر نظر کدام مربی کار می نماید و پیشنهادی برای مربی خارجی به فدراسیون داده، گفت: در حال حاضر تحت مربیگری پدرم حمید نیادوست کار می کنم و از زحمات وی تشکر می کنم که در همه حال مشوق و راهنمای من در این رشته بود. بدون شک رشته ما احتیاج به مربی خارجی دارد. من در همین مسابقات آسیایی حریفانم را دیدم که با چه شرایطی تمرین می کردند و چقدر آماده بودند.

نیادوست با اشاره به شرایط فدراسیون دوومیدانی و انتخابات پیش رو توضیح داد: با آمدن آقای طباطبایی و احسان مهاجر شجاعی که خودشان عضو خانواده دوومیدانی هستند شرایط فدراسیون خیلی خوب شده است و امیدوارم برنامه ریزی های فعلی باعث گردد کار برای رئیس بعدی هموار گردد. ما در سال قبل از المپیک به سر می بریم و امیدوارم فردی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب گردد که با دوومیدانی آشنا باشد و توانایی اداره و مدیریت این فدراسیون بزرگ با 24 رشته را داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 610

به "در جایزه بزرگ کار آسان تری نسبت به قهرمانی آسیا دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در جایزه بزرگ کار آسان تری نسبت به قهرمانی آسیا دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید