سرمربی تیم ملی گلبال: از چینی ها انتقام می گیریم

به گزارش مجله ویراپارس، سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: چون در مسابقات قهرمان آسیا سهمیه رقابت های جهانی توزیع می گردد، سعی خواهیم کرد انتقام صعود نکردن به پارالمپیک ریو را در تایلند از چین بگیریم.

سرمربی تیم ملی گلبال: از چینی ها انتقام می گیریم

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

مهدی نباتی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به این نکته که هدف اصلی تیم ملی کسب سهمیه مسابقات جهانی در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند است، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی آسیا در دو گروه برگزار می گردد که تیم ملی ایران با کره، قزاقستان و تایلند، میزبان مسابقات در گروه اول قرار گرفته است و در گروه دوم هم تیم های چین، ژاپن، عراق و استرالیا رقابت خواهند کرد.

او اضافه کرد: از این مسابقات دو تیم سهمیه ورودی مسابقات جهانی سوئد را کسب خواهند کرد که هدف اصلی ما کسب سهمیه مسابقات جهانی و سپس قرار دریافت بر سکوی قهرمانی است.

سرمربی تیم ملی گلبال مردان درباره شرایط آمادگی گلبالیست ها اعلام کرد: شش مرحله اردوی آمادگی در طول سه ماه صورت گرفته و شرایط ملی پوشان بد نیست. بعضی ملی پوشان آسیب دیدگی دارند، زیرا دو سال از میادین مسابقات دور بودند و فدراسیون هم برنامه ای برای تیم ملی نداشت. هر چند ملی پوشان از لحاظ آمادگی جسمانی در شرایط خوبی قرار ندارند و بعضی آسیب دیده هستند، اما امیدوارم با دست پر از این تورنمنت بازگردیم.

وی در سرانجام گفت: تیم ملی در بازی های پارالمپیک ریو نتوانست سهمیه کسب کند، چون در آخرین مسابقه کسب سهمیه فقط یک تیم سهمیه بازی های پارالمپیک ریو را می توانست کسب کند که تیم ما دوم شد. بنابراین از قاره آسیا فقط چین جواز حضور در این بازی ها را کسب کرد آن هم در شرایطی که در سه - چهار دوره قبل، چین را با اختلاف گل شکست داده بودیم. به هر صورت تمام کوشش ما بر این است تا با شکست تیم چین انتقام صعود نکردن به پارالمپیک ریو را در تایلند بگیریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 506

به "سرمربی تیم ملی گلبال: از چینی ها انتقام می گیریم" امتیاز دهید

1 کاربر به "سرمربی تیم ملی گلبال: از چینی ها انتقام می گیریم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی گلبال: از چینی ها انتقام می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید