دریاچه صورتی گردشگران را به سوی خود می خواند

به گزارش مجله ویراپارس، دریاچه ای در تایلند با شکوفه های صورتی رنگ تزئین شده است.

دریاچه صورتی گردشگران را به سوی خود می خواند

با تور مالزی تابستان 99 از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، هر سال دریاچه آب شیرین در شمال شرقی تایلند با رویش شکوفه های گل لوتوس(lotus) به شکل زیبایی جلوه می نماید که گردشگران بسیاری را از اقصی نقاط دنیا به این کشور می کشاند.

بر اساس گزارش تلگراف، پدیده ای که به عنوان دریای سرخ لوتوس شناخته می گردد، در نونگ هان کوما وپاپی(Nong Han Kum Pavapi) در استان اوندون تنانی(Udon Thani)، به مدت سه ماه، از دسامبر تا فوریه شکل می گیرد.

گل لوتوس در این دریاچه آب شیرین به طول 15 کیلومتر و عرض 5 کیلومتر گسترده می گردد.

به گفته سخنگوی اداره گردشگری تایلند زمان مناسب برای دیدن لوت های قرمز به هنگام شکوفایی کامل آنها یعنی از ساعت 6 صبح تا 12 ظهر است.

به گفته وی، گردشگران می توانند برای لذت بردن از این منظره زیبا قایقی را اجاره نموده و بر روی دریاچه سفر نمایند و گل های زیبا را از نزدیک ببینند.

علاوه بر دریاچه سرخ لوتوس، منطقه Ban Chiang دارای شگفتی های باستان شناسی محافظت شده توسط یونسکو است که در آن اولین آثار تمدن در دنیا یافت شده و اعتقاد بر این است که بیش از 5000 سال پیش شکوفا شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 658

به "دریاچه صورتی گردشگران را به سوی خود می خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریاچه صورتی گردشگران را به سوی خود می خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید