بهترین موزه های پاتایا در تایلند برای بازدید در نوروز

به گزارش مجله ویراپارس، پاتایا را بیشتر از هر چیز به خاطر سواحل زیبا و بازارهای شبانه رنگارنگ می شناسند. ولی پاتایا، جاذبه های متنوعی دارد که به ساحل و بازار محدود نمی گردد؛ از جمله موزه های جذابی که بازدید از آنها خالی از لطف نیست.

بهترین موزه های پاتایا در تایلند برای بازدید در نوروز

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

پاتایا و در مجموع تایلند، به خاطر مناظر شگفت انگیز طبیعی به خصوص سواحل بی نظیرش مشهور است. ولی این مقصد گردشگری، بسیار متنوع است و جاذبه های فراوانی غیر از سواحل بی نظیر دارد. از جمله موزه های مختلفی که به موضوعات متعدد اختصاص یافته اند.

اگر از علاقه مندان به موزه ها هستید، در تور پاتایا فرصت مناسبی برای بازدید از این موزه های جذاب است. در خبرنگاران می توانید فهرست بهترین تورهای تایلند را ببینید و تور مورد نظر خود را با پایین ترین قیمت از فروشندگاه معتبر خریداری کنید.

در ادامه، چند نمونه از موزه های جذاب و متنوع پاتایا را معرفی می کنیم.

موزه هنر در بهشت

موزه هنر در بهشت یک موزه سرگرم نماینده و جذاب برای لذت بردن از زیبایی هنر است. بیش از 100 اثر هنری سه بعدی و آثار توهم بصری در دسته بندی موضوعی این موزه وجود دارد. این آثار به نحوی طراحی شده اند که شما می توانید به بخشی از آن تبدیل شوید و با این آثار عکس های خلاقانه و جذاب بگیرید.

موزه باور کنی یا نه ریپلی

این موزه متفاوت با الهام از کتاب رابرت ریپلی ساخته شده است. کتاب هایی که بعدها از روی آنها یک مجموعه تلویزیونی ساخته شد. این موزه دارای 10 گالری موضوعی است که در بین آنها می توانید آثار توهم بصری، وسایل قدیمی شکنجه، مخلوقات عجیب و افسانه ای، تئاتر 4 بعدی و فناوری های شبیه ساز پرواز را ببینید. این موزه عجیب و شوکه نماینده برای اکثر بازدیدنمایندگان آن جذاب است و مفهوم واقعیت را به چالش می کشد.

موزه Frost Magical Ice of Siam

این موزه، مجموعه 30 هزار مترمربعی از تندیس های یخی است از جمله بزرگترین تندیس یخی سیام. در این موزه در دمای منفی ده درجه، می توانید تندیس های یخی از هنرمندان داخلی و بین المللی را تماشا کنید. رویدادها و فعالیت های تفریحی مختلفی در این موزه برای بازدیدنمایندگان در طول سال، با توجه به زمان برگزار می گردد. این موزه برای بچه ها و بزرگسالان از همه سنین، جذاب است.

موزه خرس تدی

یکی دیگر از جاذبه های خانوادگی در پاتایا، موزه خرس تدی است. در این موزه بیش از 2 هزار خرس تدی وجود دارد. البته مجموعه های بزرگی از انواع عروسک ها غیر از خرس در این موزه نگهداری می گردد. این موزه به چند بخش تقسیم می گردد. محلی برای استراحت و یک زمین بازی برای بچه ها به همراه یک خانه درختی دارد.

موزه Anek Kuson Sala

موزه Anek Kuson Sala با نام موزه Wihan Sian هم شناخته می گردد. این موزه، مجموعه ای شگفت انگیز از معماری و هنرهای زیبای چینی است. در این موزه می توانید تندیس هایی از شخصیت های افسانه ای چینی، اشیای عجیب، آثار سرامیکی و نقاشی را تماشا کنید. اگر دوست دارید در سفر نوروزی تان به این کشور با فرهنگ، مذهب و تاریخ چینی آشنا شوید، بازدید از این موزه را از دست ندهید.

اگر در حال انتخاب بهترین تور نوروز 98 هستید، خبرنگاران به شما یاری می نماید که بهترین تورها از معتبرترین آژانس های گردشگری را جست و جو کنید. مقایسه قیمت ها و انتخاب بهترین تور با جست و جوی آسان، امکانی است که خبرنگاران در اختیار شما می گذارد.

موزه ادویه آسیایی

این موزه در باغ آسیای ادویه و داروهای گیاهی واقع شده است. در این موزه با انواع ادویه های آسیایی آشنا می شوید. تاریخ ادویه در آسیا و نحوه کشت و استفاده از آنها را یاد می گیرید. همچنین می توانید از یک باغ گیاه شناسی بازدید کنید که به کاشت گیاهان معطر و دارویی و انواع چای اختصاص دارد.

موزه مینی سیام

مینی سیام موزه ای است که در آن نمونه های مینیاتوری آثار تاریخی سیام و مناطق دیگر، به نمایش درآمده است. در این موزه می توانید جهانی مینیاتوری و تعدادی از مهم ترین جاذبه های تایلند را ببینید. به غیر از جاذبه های تایلند، تعدادی از جاذبه های گردشگری مهم جهان مثلا برج ایفل، برج کج پیزا، مجسمه آزادی و گرند کنیون نیز در این موزه دیده می گردد.

موزه هنر پارودی ( Parody)

این موزه، یکی دیگر از موزه های جذاب و سرگرم نماینده است که باید ببینید. سمبل ها و آیتم های روزمره زندگی مدرن و آثار هنری خلاقانه در این موزه به نمایش درآمده است. این موزه، شب ها نیز باز است و شب را می توانید به بازدید از آن بگذرانید.

موزه Baan Sukhawadee

موزه Baan Sukhawadee با نام Eden House هم شناخته می گردد. یک عمارت قدیمی است که در مقابل خط ساحلی قرار گرفته است. تندیس هایی از هنرمندان آسیایی و اروپایی را می توانید در این موزه ببینید. اگر از علاقه مندان به تاریخ و فرهنگ هستید، بازدید از این موزه را از دست ندهید.

موزه منسوجات Naowarat

تایلند را به خاطر منسوجات زیبا و طرح های جذاب و پیچیده اش می شناسند. در این موزه می توانید ابریشم های تایلندی، طرح های سنتی پارچه ها و لباس های سنتی از مناطق مختلف تایلند را ببینید. حتی این فرصت برای بازدیدنمایندگان فراهم شده تا سوغاتی های زیبا و اصیل تایلندی را از این مجموعه خریداری نمایند.

شما می توانید فهرست جاهای دیدنی پاتایا را در خبرنگاران ببینید. اطلاعاتی مانند موقعیت مکان روی نقشه، آدرس دقیق، تصاویر و همچنین جاذبه های رایگان این شهر، در این فهرست موجود است و می توانید بسته به سلیقه خود، بازدید از هر کدام را در برنامه سفر خود قرار دهید.

منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 517

به "بهترین موزه های پاتایا در تایلند برای بازدید در نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین موزه های پاتایا در تایلند برای بازدید در نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید