خبرنگاران کشف محموله ماسک قاچاق و برطرف تصرف اراضی ملی در آستارا

به گزارش مجله ویراپارس، آستارا - خبرنگاران - ماموران نیروی انتظامی آستارا هشت هزار عدد ماسک قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف کردند و یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان، از هشت هزار و 500 متر مربع اراضی ملی برطرف تصرف کرد.

خبرنگاران کشف محموله ماسک قاچاق و برطرف تصرف اراضی ملی در آستارا

فرمانده نیروی انتظامی آستارا روز سه شنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی سه راه قلعه محور اردبیل - آستارا محموله ماسک قاچاق را روز گذشته در بازرسی از یک دستگاه خودروی پژو 405 کشف کردند.

سرهنگ محمد نمازی اضافه نمود: ارزش محموله 180 میلیون ریال برآورد شده است و راننده 50 ساله خودرو به محاکم قضایی معرفی گردید.

وی بیان نمود: قاچاق کالا بر فراوری داخلی و امنیت مالی اثر منفی دارد و مردم، هرگونه تحرک مشکوک به قاچاق را با شماره تلفن 110 به پلیس اعلام نمایند.

شیوع بیماری کرونا بیش از 200 کشور دنیا را درگیر خود نموده و ماسک از الزامات پیشگیری از آن است و بعضی افراد به قاچاق ماسک اقدام می نمایند و محور آستارا - اردبیل از مسیرهای پر تردد بین استان های گیلان و اردبیل است.

برطرف تصرف اشخاص از اراضی ملی

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا گفت: یک فرد متخلف در روستای شونده چولا، اراضی ملی را تصرف نموده بود و امروز با پیگیری حقوقی، به آزادی زمین و دستگیری و معرفی او به دادگاه اقدام شد.

نسرین غزنوی ادامه داد: وسعت اراضی ملی آستارا 40 هزار هکتار است و جنگل های این شهرستان جزو جنگل های هیرکانی استان گیلان است و حفاظت از انفال و منابع ملی در قانون اساسی وظیفه عمومی تعریف شده است.

شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1249

به "خبرنگاران کشف محموله ماسک قاچاق و برطرف تصرف اراضی ملی در آستارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشف محموله ماسک قاچاق و برطرف تصرف اراضی ملی در آستارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید