خبرنگاران پارکینگ خودروهای سنگین در چرداول افتتاح شد

به گزارش مجله ویراپارس، ایلام - خبرنگاران - پارکینگ عظیم اربعین ویژه کامیون های سنگین عصر چهارشنبه در آیینی با حضور مسوولان محلی در تقاطع ورودی شهر سرابله شهرستان چرداول استان ایلام افتتاح شد.

خبرنگاران پارکینگ خودروهای سنگین در چرداول افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران، فرماندار چرداول در این آیین گفت: این پارکینگ با هدف جلوگیری از تردد ماشین های سنگین، روانسازی ترافیک، آلودگی های محیطی و صوتی در سرابله احداث شده است.

الیاس فتاحی اضافه نمود: احداث پارکینگ ماشین های سنگین همیشه یکی از مطالبات اصلی شهروندان سرابله بوده است.

وی یادآور شد: با افتتاح این پارکینگ تمامی ماشین آلات سنگین سطح شهر سرابله با همراهی رانندگان به این پارکینگ منتقل شوند و از تاریخ هشتم آبانماه تردد و پارک هر گونه کامیون سنگین در سطح شهر سرابله ممنوع و با متخلفان برابر قانون توسط پلیس هدایت و رانندگی برخورد شدید خواهد شد.

فرماندار چرداول گفت: پارکینگ اربعین با همکاری بخش خصوصی در زمینی به متراژ 30 هزار مترمربع با امکانات لازم احداث شده و از همکاری پلیس راهور، دادستانی، شهرداری سرابله و سایر ارگان ها که در بهره برداری این طرح مهم و تاثیرگذار تشکر و قدردانی می کنم.

وی خاطر نشان کرد: این پارکینگ امکاناتی از قبیل آژانس بصورت شبانه روزی، دوربین مداربسته با امنیت کامل، آب، برق، محل استراحت رانندگان و سرویس بهداشتی را داراست.

فتاحی از رانندگان خودروهای سنگین خواست خودروهای خود را در این پارکینگ گذاشته و از تردد در سطح شهر که آسیب های زیادی به زیر ساخت های شهر وارد می نماید، خودداری نمایند.

شهر سرابله مرکز شهرستان چرداول در 30 کیلومتری ایلام واقع شده است و تا کنون فاقد پارکینگ مخصوص کامیون های سنگین بوده که در طول سال های گذشته تردد و پارک کردن این خودروها آسیب های زیادی به آسفالت معابر و خیابان های سطح شهر زده و حتی انفجار خودرو سنگین باعث خسارات و وحشت عمومی شده که بهره برداری این پروژه باعث کاهش دغدغه های مردم می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1294

به "خبرنگاران پارکینگ خودروهای سنگین در چرداول افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پارکینگ خودروهای سنگین در چرداول افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید