کارهایی که می توانید در شهر آماریلو در تگزاس انجام دهید

به گزارش مجله ویراپارس، این شهر کوچک و بی اهمیت در دشت های غربی تگزاس، غافل گیری های خوشایندی برای بازدید کنندگان خود دارد و بسیاری از بهترین جاذبه های گردشگری آن و فعالیت هایی که می توان در این شهر انجام داد، رایگان هستند.شهر آماریلو Amarillo در جاده تاریخی واقع شده است. شما می توانید با رانندگی در منطقه تاریخی آماریلو ، با چگونگی سفر کردن مردم پنجاه سال پیش در این ناحیه آشنا شوید. شهر آماریلو Amarillo همچنین دارای موزه های منحصر به فردی می باشد که به فرهنگ و تاریخ غرب تگزاس مربوط هستند؛ موزه هایی مانند Quarter Horse Museum و Panhandle Plains Historical Museum. برای تجربه کمی هیجان و خلاقیت، به Cadillac Ranch بروید و سعی کنید گرافیتی (تصویر کردن نقش ها، اشکال، حرف ها، نشانه ها، نمادها، الگوها و کلمه ها بر روی دیوارها یا هر مکان عمومی که بتوان از آن به عنوان مکانی برای نوشتن، نقاشی، کنده کاری و خط کشی کردن استفاده کرد) بکشید یا با رفتن به مسیرهای موجود در Palo Duro Canyon، از تماشای برخی از چشم انداز ها منحصر به فرد این استان لذت ببرید. اگر می خواهید فهرست کاملی از فعالیت های جالبی که می توانید در این شهر انجام دهید و اماکن دیدنی آماریلو Amarillo که می توانید ببینید داشته باشید، با این مطلب خبرنگاران همراه شوید :

کارهایی که می توانید در شهر آماریلو در تگزاس انجام دهید

کادیلاک رنچ Cadillac Ranch

کادیلاک رنچ Cadillac Ranch،از اماکن تماشای آماریلو، یک جاذبه فوق العاده جالب و رایگان در مرز غربی شهر آماریلو Amarillo می باشد. در این گالری بزرگ هنری، نوک کادیلاک های قدیمی درون زمین مزرعه فرو رفته اند و در یک ردیف، به طور هنرمندانه ای چیده شده اند. سنت این منطقه این است که یک اسپری رنگ به دست بگیرید و گرافیتی خودتان را روی ماشین ها نقاشی کنید. از آنجایی که قوطی های نیمه پر رنگ در اطراف ماشین ها به صورت آماده قرار داده شده اند، اصلا لازم نیست با خود رنگ بیاورید. چند تا از ماشین ها را انتخاب کنید و به خلق تخیلات هنری خود بپردازید.

این فعالیت، به طرز فوق العاده ای خانوادگی می باشد. بچه ها می توانند از ماشین ها بالا بروند، در محوطه اطراف آنها بدوند و روی هر چیزی را که دوست دارند با اسپری رنگ نقاشی کنند. عکاسان نیز از تماشا و عکس گرفتن از اشیاء رنگارنگ و در حال تغییر این مکان هیجان انگیز لذت می برند. ماشین ها نزدیک به 150 تا 200 یارد (140 تا 180 متر) از محوطه پارکینگ فاصله دارند. برای طی کردن مسیر پارکینگ می بایست از یک راه مسطح و عریض بگذرید که معمولا بعد از بارش باران، گلی و لیز می گردد. در نزدیکی دروازه ورودی، یک سوغاتی فروش قرار گرفته است که تکه های رنگی ماشین ها را به صورت جا کلیدی در آورده و به فروش می رساند.

جاده US Route 66، منطقه تاریخی آماریلو

این بخش از جاده در منطقه تاریخی آماریلو US Route 66 شما را به دوره های اولیه ساخت جاده در آمریکا بر می گرداند. بسیاری از ساختمان های این خیابان با تابلوهای سنتی خود، در طول این خیابان ردیف شده اند. در اینجا می توانید رستوران های بسیار عالی با پاتیو و فروشگاه های منحصر به فرد پیدا کنید. برای تجربه یک فضای فوق العاده و غذای مکزیکی، حتما به Bracero بروید. این رستوران در ساختمانی قرار گرفته است که قبلا گاراژ بوده است. در پایین خیابان هم کافه Golden Light Cafe وجود دارد که از دهه 1940 در این منطقه وجود داشته است. در این منطقه، تابلوهای راهنما به مقدار کافی وجود دارد و می توانید فهرستی از ساختمان های تاریخی را در یک دکه کنار خیابان تهیه کنید. این منطقه یکی از مجذوب کننده ترین اماکن تماشای آماریلو است!

پارک ایالتی Palo Duro Canyon State Park

پارک ایالتی منطقه تاریخی آماریلو از زیباترین اماکن تماشای آماریلو است. ممکن است باعث شگفتی تان گردد که بدانید دومین کنیون بزرگ ایالات متحده آمریکا، بعد از گرند کنیون Grand Canyon در فاصله 30 دقیقه ای از جنوب شهر آماریلو Amarillo واقع شده است. طول این کنیون که Palo Duro Canyon نام دارد، تقریبا 120 مایل (193 کیلومتر) است و در برخی قسمت ها، عرض آن به حدود 20 مایل (32 کیلومتر) و عمق آن به 800 پا (244 متر) می رسد. پارک ایالتی Palo Duro State Park، یک ناحیه بسیار محبوب برای انجام فعالیت هایی مانند کوه نوردی، اردو زدن، دوچرخه سواری کوهستان و اسب سواری محسوب می گردد. یک جاده 16 مایلی در این منطقه وجود دارد که شما را به کف کنیون هدایت می کند. در طول این جاده، دشت های بزرگی وجود دارد که نزدیک به 150 اردوگا و مسیرهای بی شمار کوه نوردی در آنها موجود هستند. محبوب ترین مسیر کوه نوردی این منطقه Lighthouse Trail نام دارد که به صخره بسیار زیبایی با همین نام منتهی می گردد. این مسیر یک مسیر شش مایلی به یک فانوس دریایی نیز می رسد؛ اما بهترین چشم انداز این صخره بلند، بعد از کیلومتر دوم آن قرار گرفته است.

شما می توانید با مراجعه به مرکز بازدید کنندگان که در نزدیکی شروع این پارک قرار گرفته است، بیشتر در مورد تاریخ و زمین شناسی این منطقه اطلاعات بگیرید. از این نقطه که در ارتفاع بالا و مشرف به کنیون قرار گرفته است، برخی از بهترین چشم مقدارای این پارک دیده می شوند.

موزه تاریخی Panhandle Plains Historical Museum

موزه تاریخی Panhandle Plains Historical Museum در منطقه تاریخی آماریلو بزرگ ترین موزه تاریخ در تگزاس به شمار می رود که می تواند از مجذوب کنندهترین اماکن تماشای آماریلو باشد و سیری در تاریخ تگزاس، از دوره دایناسورها تا عصر مدرن را به نمایش می گذارد. این موزه که اغلب از طریق محلی ها با عنوان خوانده می گردد، دارای یکی از بهترین کلکسیون های هنری در جنوب غربی آمریکا می باشد. شما می توانید در مورد سرخ پوست های آمریکایی که در این سرزمین زندگی می کرده اند بیشتر بدانید : پیشاهنگان، نفت، زمین شناسی، آب به عنوان یک منبع انرژی؛ نوآوری هایی که توسعه این منطقه را در زمینه های آسیاب های بادی و حمل و نقل و بسیاری چیزهای دیگر در بر داشته است. علاوه بر کلکسیون دائمی برجسته این موزه، نمایشگاه های ویژه نیز در آن برگزار می گردد. این موزه در فاصله 15 کیلومتری از خارج شهر آماریلو Amarillo قرار گرفته است.

موزه American Quarter Horse Hall of Fame & Museum

این موزه در منطقه تاریخی آماریلو، به یک نژاد اسب تقدیم شده است؛ نژاد اسبی به نام Quarter Horse که آمریکای غربی را شکل داد و یکی از محبوب ترین اسب های کابوی ها در جنوب غربی آمریکا به شمار می رود. این مرکز روی داستان و انسان های پشت این داستان تمرکز کرده است. در طبقه های پایین تر این موزه، نمایشگاه های متنوعی مربوط به موضوعات مختلف از جمله زیست شناسی Quarter Horse و شغل های مربوط به اسب دیده می گردد.در طبقات بالتر، این موزه نگاهی به مشهور ترین اسب های این نژاد عالی می اندازد. در این بخش، جوایز، عکس ها، یادگاری ها و داستان های این اسب های بی نظیر به نمایش گذاشته شده اند. خود این موزه یک شاهکار در زمینه کار دست به شمار می رود و بخش های چوبی و سنگی آن، یک حس جادار بودن و عظمت به آن می دهند.

موزه هنر آماریلو Amarillo Museum of Art

از دیگر اماکن تماشای آماریلو، موزه هنر شهر آماریلو Amarillo Museum of Art در محوطه کالج شهر آماریلو Amarillo College قرار گرفته است و ورود عموم به آن کاملا آزاد و رایگان می باشد. این موزه جایگاه کلکسیون تاثیر گذاری از آثار هنری از سرتاسر جهان است و اکثریت آثار هنری از شرق دور هستند. مجسمه هایی از منطقه آسیای جنوبی و جنوب شرقی بهمراه آثار هندو و بودایی مربوط به قرن دوم پیش از میلاد مسیح، در این موزه به نمایش گذاشته شده اند. همچنین در سرتاسر مساحت 3 هزار متر مربعی این بنا، تصاویری از راسل لی Russell Lee عکاس و عکاسان معاصر او و همچنین نقاشی هایی از قرن های هفدهم تا نوزدهم میلادی و نقاشی هایی از مدرنیست های آمریکایی به چشم می خورند.

موزه Jack Sisemore Traveland RV Museum

یکی دیگر از اماکن تماشای آماریلو رایگان شهر آماریلو Amarillo، موزه Jack Sisemore Traveland RV Museum می باشد که ماشین های کاروان (RV) متعلق به دهه 1930 تا 1970 را بهمراه خودروهای قدیمی متنوع دیگری به نمایش گذاشته است. این ماشین های کاروان، باعث می شوند نگاهی به دوره ای خاص داشته باشید؛ دوره ای که آنها از آن آمده اند و بسیاری از آنها از روزی که تولید شده اند تا به امروز ، اصلا هیچ تغییری نکرده اند. لوازم، مبل ها و کف اوریجینال این ماشین ها شما را در زمان به عقب بر می گردانند. این موزه همچنین کلکسیون تاثیر گذاری از موتور سیکلت های قدیمی سالم و زیبا و خودروهای قدیمی را به نمایش گذاشته است. این خودروها در مکان های ویژه با پس زمینه های موضوعی خاص قرار گرفته اند؛ برای مثال یک رستوران خودرویی سبک قدیم و یک پمپ بنزین بسیار قدیمی. آیتم های متنوع دیگری مانند دوچرخه های پدالی قدیمی، دوربین ها و صندلی های اردوگاهی به فضای جالب این موزه، حال و هوای بهتری می دهند.

باغ وحش آماریلو Amarillo Zoo

اگر به یک بعد از ظهر خوشایند و نگاهی به حیات وحش جالب و غیر معمول منطقه تاریخی آماریلو دارید، باغ وحش آماریلو Amarillo Zoo بهترین و ایده آل ترین مکان از اماکن تماشای آماریلو برای بازدید است. برخی از محبوب ترین حیوانات این باغ وحش، شیرها، ببرها، گربههای وحشی، لمورهای دم حلقه ای، روباه ها، خرس ها، کانگوروها و میمون ها هستند. با این که ممکن است به نظر برسد اینها شخصیت های اصلی این شو هستند، اسب های مینیاتوری و الاغ های مینیاتوری خیلی بانمک، گاوهای دراز شاخ تگزاس، سمورها و مخلوقات پر موی دیگر نیز در این باغ وحش وجود دارند. آنهایی که به این مقدار بامزه نیستند اما بسیار جالب هستند، عنکبوت ها، دوزیست ها و خزندگان از جمله مارهای پیتون بسیار بزرگ، تنوع زیادی از مارها، لاک پشت ها و سمندرها می باشند.

باغ های گیاه شناسی آماریلو Amarillo Botanical Gardens

از تماشای ترین اماکن تماشای آماریلو، باغ های گیاه شناسی آماریلو Amarillo Botanical Gardens است که به راحتی با گلخانه های الماس شکل شیشه ای و نقره ای رنگ آن قابل شناسایی هستند. این باغ ها در مساحتی بیش از چهار جریب (16 هزار متر مربع) دارای یک باغ خوشبو می باشد و گیاهان استوایی آن درون گلخانه ها کاشته شده اند. در طول فصل کریسمس، باغ ها مانند شهر فرنگی از رنگ های مختلف با نورهای رنگی روشن می شوند و بازدید از آنها بعد از غروب آفتاب بسیار جالب و مفرح است. باغ های گیاه شناسی آماریلو Amarillo Botanical Gardens دقیقا در همان خیابانی قرار گرفته است که مرکز Don Harrington Discovery Center هم واقع شده است و در میان این دو، پارک Medi-Park با زمین بازی ویژه بچه ها و یک قرار گرفته است.

موزه هوا و فضای تگزاس Texas Air & Space Museum

در منطقه تاریخی آماریلو، کلکسیون کوچک اما الهام بخشی از وسایل نقلیه هوایی و قطعات مربوط به آنها، بهمراه کارکنان پر شور و صمیمی آن وجود دارد. این موزه را به یک مکان عالی برای خلبان ها و کسانی که به هوانوردی علاقه دارند تبدیل کرده است. یکی از بهترین ویژگی های موزه هوا و فضای تگزاس Texas Air & Space Museum این است که بازدید کنندگان را به درون هواپیماها راه می دهند. این موزه که کنار فرودگاه قرار گرفته است، به هر دو گونه سرپوشیده و روباز طراحی شده است. در آشیانه اصلی هواپیماها، یک DC-3 متعلق به 1945 قرار داده شده است. شما می توانید به کابین خلبان آن بروید و به ابزار و دکمه های آن نگاهی بیاندازید. آیتم های جالب دیگری که در این آشیانه وجود دارند، یک صندلی از یک هواپیمای بمب افکن و یک سبد مربوط به بالون می باشند.

در بیرون از این آشیانه، یک C-7 Caribou متعلق به سال 1958 و یک هواپیمای آموزشی ویژه فضانوردان ناسا قرار دارند که می توانید سوار هر دو آنها بشوید. ریک هازبند Rick Husband فضانورد که بعلت منفجر شدن سفینه فضایی کشته شد، متعلق به شهر آماریلو Amarillo می باشد. بخش کوچکی از این موزه نیز به نمایش سفینه هازبند Husband، شغل او و اطلاعات او می باشد.

مرکز شهر آماریلو Downtown Amarillo

شهر آماریلو Amarillo در حال انجام دادن فرایند احیا کردن منطقه مرکز شهر می باشد. در مرکز شهر منطقه تاریخی آماریلو می توانید ترکیبی از بناهای قدیمی و تازه که هر دو نوع بسیار مجذوب کننده و جالب توجه هستند پیدا کنید. برخی از بناهای تاریخی مانند بنای Fisk متعلق به سال 1927 که هم اکنون یکی از بهترین هتل های آماریلو Amarillo به نام Courtyard by Marriott است همچنان به جای مانده اند. مورد دیگری که از گذشته های دور به جای مانده است، تابلوهای نئون هستند. تعداد رستوران ها و سالن های غذاخوری در حال افزایش است. رستوران های مستقل زیادی در حال افتتاح شدن در مرکز شهر هستند و فضای تازه و پر شوری به مرکز شهر آماریلو Amarillo داده اند.

منبع: همگردی
انتشار: 22 دی 1401 بروزرسانی: 22 دی 1401 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 2180

به "کارهایی که می توانید در شهر آماریلو در تگزاس انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارهایی که می توانید در شهر آماریلو در تگزاس انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید