خبرنگاران دانشگاه ها رسالت خطیری در برطرف مسائل جامعه بر عهده دارند

به گزارش مجله ویراپارس، گناباد- خبرنگاران- رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: دانشگاه ها رسالت خطیری در افزایش مهارتها برای اشتغال مولد و برطرف مسائل جامعه بر عهده دارند و باید از ظرفیتهای علمی خود در این عرصه استفاده نمایند.

خبرنگاران دانشگاه ها رسالت خطیری در برطرف مسائل جامعه بر عهده دارند

دکتر مسعود طاهری لاری عصر جهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد اضافه نمود: دانشگاه باید ضمن شناسایی دقیق و ریشه ای مسائل و مسائل اجتماعی با بهره گیری از ظرفیتهای علمی خود برای آنها راه چاره ارایه دهد و یاری کار مسوولان ذیربط باشد.

وی ادامه داد: باید از ظرفیتهای دانشگاه ها برای کاهش و برطرف مسائل جامعه در زمینه های مختلف بهره گرفت و دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه رسالت خطیری بر عهده دارد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در شرایط فعلی کار دانشگاه آزاد اسلامی به مراتب سخت تر است ولی امیدوارم با توجه به توانمندی ها و ظرفیت های بسیار خود با همدلی و هم افزایی در راستای وظایف محوله پیروز باشد.

وی گسترش فضای انقلابی، ارتقای علمی جامعه و حفظ کیان دانشگاه را مهمترین رویکردهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی برشمرد.

فرماندار گناباد هم گفت: استفاده از ظرفیتهای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای توسعه و برطرف مسائل این شهرستان در زمینه های مختلف مالی، فرهنگی و اجتماعی مورد توجه خاص قرار گرفته است.

حامد قربانی اضافه نمود: باید حقوق متقابل مردم و دانشگاه در شرایط مالی فعلی به گونه ای طرح ریزی گردد که هر دو طرف منفعت ببرند.

وی ادامه داد: باید با کیفی سازی آموزش در راستای جذب دانشجو و رونق شهرستان گناباد و تقویت دانشگاه ها اقدام کرد.

در این مراسم از خدمات 6 ساله دکتر مجتبی حسن زاده قدردانی و دکتر داوود کاوه به عنوان رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد معرفی گردید.

این دانشگاه در سال 1364 دایر شد و هم اکنون در 72 رشته دانشجو دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1232

به "خبرنگاران دانشگاه ها رسالت خطیری در برطرف مسائل جامعه بر عهده دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دانشگاه ها رسالت خطیری در برطرف مسائل جامعه بر عهده دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید