جلسه هم اندیشی دفاتر و شرکت های خدمات گردشگری همدان برگزار گردید

به گزارش مجله ویراپارس، جلسه هم اندیشی و دوره آگاهی بخشی و آشنایی مدیران عامل و فنی دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری همدان چهارشنبه 20 آذر 98 در هتل بوعلی همدان برگزار گردید.

جلسه هم اندیشی دفاتر و شرکت های خدمات گردشگری همدان برگزار گردید

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان، علی خاکسار معاون گردشگری این اداره کل در این همایش گفت: در راستای تعامل و هم اندیشی فعالان بخش خصوصی و تاسیسات گردشگری همدان این همایش به صورت فصلی برگزار می گردد و امیدواریم با انعکاس و یادآوری قوانین شاهد کمترین تخلفات در راستای گردشگری استان باشیم.

او اضافه نمود: دفاتر به عنوان هماهنگ نماینده و محرک صنعت گردشگری محسوب می شوند و این دفاتر با تلفیق خدمات اسکان حمل و نقل و خدمات، گردشگران را برای دریافت خدمات بهتر سامان دهی می نمایند و آشنایی آنان با قوانین می تواند در ارائه خدمات مطلوب و بهتر به گردشگران داخلی و خارجی مفید باشد.

او ادامه داد: یکی از موارد و موانع موجود فعالیت متخلفان غیرمجاز در حوزه کاری دفاتر است که اقدام به برپایی تورهای غیرمجاز می نمایند و به زودی برخورد قانونی با آنان انجام خواهد شد.

در ادامه جلسه، مدیران دفاتر با مقررات آیین نامه ای و اجرایی توسط کارشناسان حوزه آموزش، حقوقی و حراست آشنا شده و معضلات و موانع موجود در این حوزه توسط کارشناسان مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

58 دفتر خدمات مسافرتی هم اکنون در همدان در حال فعالیت و خدمات رسانی هستند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 621

به "جلسه هم اندیشی دفاتر و شرکت های خدمات گردشگری همدان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه هم اندیشی دفاتر و شرکت های خدمات گردشگری همدان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید