دفتر اطلاع رسانی گردشگری در فرودگاه بین المللی شیراز احیا می گردد

به گزارش مجله ویراپارس، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، دفتر اطلاع رسانی گردشگری در فرودگاه بین المللی شیراز احیا می گردد.

دفتر اطلاع رسانی گردشگری در فرودگاه بین المللی شیراز احیا می گردد

هادی شه دوست شیرازی اظهار کرد: در سالهای اخیر با تحول اساسی در صنعت حمل و نقل پیشرفت شگرفی در صنعت گردشگری بوجود آمده و این امر مستلزم توجه نظام مند به ابعاد مختلف فنی، فرهنگی، اجتماعی، مالی و زیست محیطی در استفاده از جاذبه های گردشگری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس ادامه داد: در پی تعاملی سه جانبه با فرودگاه و شهرداری هستیم تا مسائل رانندگان تاکسی فرودگاه را حل کنیم.

شه دوست شیرازی اضافه نمود: آکادمی های تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس آماده آموزش و ارائه خدمات به رانندگان تاکسی فرودگاه است و باید با آموزش صحیح تخصصی، خدمت رسانی به گردشگران را هدفمندتر کنیم.

او با بیان اینکه فارس گهواره تمدن و فرهنگ ایران است و باید در حد نام آن امکانات داشته باشد، اضافه نمود: خواهان احیای دفتر اطلاع رسانی گردشگری در ترمینال خارجی فرودگاه بین المللی شهید دستغیب (ره) شیراز هستیم و باید از فضای ترمینال خارجی درزمینه اطلاع رسانی استفاده کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس ابراز کرد: باید با برنامه ریزی و استفاده از راهکارهای عملی و قانونی، مسائل گردشگران سلامت ورودی از کشورهای حوزه خلیج فارس به شیراز را ساماندهی و حل کنیم.

مدیرکل فرودگاه های استان فارس هم در این ملاقات اظهار کرد: با توسعه گردشگری مسائل اجتماعی بویژه اشتغال حل خواهد شد و گردشگری در شیراز باید به صندلی خودش برسد.

غلامرضا کریم آقایی گفت: حضور اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در فرودگاه بسیار احتیاج است و در توسعه گردشگری با این مجموعه همراه خواهیم بود.

مدیرکل فرودگاه های استان فارس ضمن بیان اینکه استان فارس باوجود جاذبه های متنوع تاریخی، فرهنگی، طبیعی و مذهبی یکی از مهمترین مقاصد گردشگری است، اضافه نمود: حمل و نقل هوایی در استان فارس و علی الخصوص شهر شیراز در توسعه گردشگری اهمیت ویژه ای داشته است.

کریم آقایی گفت: اداره کل فرودگاه های استان فارس آمادگی همکاری بیش از پیش در راستای توسعه صنعت گردشگری استان پهناور فارس را دارد.

منبع: همگردی
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1770

به "دفتر اطلاع رسانی گردشگری در فرودگاه بین المللی شیراز احیا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفتر اطلاع رسانی گردشگری در فرودگاه بین المللی شیراز احیا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید