جزئیات تفتیش دفتر وکیل ترامپ

به گزارش مجله ویراپارس، بالاخره مأموران دولتی دفتر وکیل رئیس جمهوری سابق آمریکا را تفتیش کردند و تحقیقات درباره رابطه وی و اوکراین را وارد مرحله جدیدی کردند.

جزئیات تفتیش دفتر وکیل ترامپ

به نقل از خبرگزاری رویترز، وکیل رودی جولیانی 76 ساله که خودش پیش تر وکیل دونالد ترامپ، چهل وپنجمین رئیس جمهوری آمریکا بوده، خبرها درباره تفتیش دفتر کار جولیانی را تأیید نموده و گفته، مقامات قضایی، تلفن های همراه و رایانه های این دفتر را ضبط نموده اند.

این خبر نشان می دهد که جولیانی نتوانسته ثابت کند که در ارتباط با اوکراینی ها به عنوان مأمور دولتی عمل نموده است.

پیش از انتخابات ریاست جمهوری 2020، جولیانی تمام تلاشش را کرد تا جو بایدن، رئیس جمهوری فعلی آمریکا و پسرش را به ارتباط غیرقانونی با اوکراینی ها متهم کند.

با توجه به این تاریخچه، وکیل جولیانی با انتشار بیانیه ای اعلام نموده که تحقیقات درباره موکلش با انگیزه های سیاسی همراه است. این در حالی است که دادستان های دولت آمریکا، حدود دو سال است که در حال آنالیز اتهامات جولیانی هستند. این تحقیقات که از سال 2019 شروع شده اتهامات جولیانی در پولشویی، کلاهبرداری، تخلفات اقتصادی در جریان کمپین های انتخاباتی، اظهارات دروغ، ممانعت از اجرای عدالت و نقض قانون نام نویسی به عنوان نماینده خارجی دولتی را آنالیز می نمایند.

،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1602

به "جزئیات تفتیش دفتر وکیل ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات تفتیش دفتر وکیل ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید