جدیدترین هتلهای شهر ونکوور در کانادا

به گزارش مجله ویراپارس، شهر ونکوور، سرزمینی در شمال قاره آمریکا در گوشه جنوب غربی استان بریتیش کلمبیا در کشور کانادا قرار گرفته است. این شهر جذاب، مقصد گردشگری و مهاجرتی بسیاری از خارجیان به شمار می رود. شرایط زندگی و تحصیل در این شهر در تمام دنیا شهرت دارد. هر آنچه از زیبایی های طبیعی و گردشگری شهر ونکوور توصیف کنیم در حقیقت کم گفته ایم!

جدیدترین هتلهای شهر ونکوور در کانادا

در شرایط آب و هوایی، ونکوور، گرمای خود را از آب و هوایی اقیانوس آرام به دست می آورد. این شهر توسط کوهستان ها احاطه شده است. در اواسط سال در فصل تابستان دمای شهر کمتر از 20 درجه سلسیوس و در فصل زمستان به حدود 0 تا 5 درجه سلسیوس کاهش پیدا می نماید. سرمای ونکوور در بعضی از روزهای فصل زمستان طاقت فرسا می گردد و با بارش برف شدید همراه است. بارش برف در تپه های پیست اسکی در شهر ونکوور شدیدتر است.

جاذبه های گردشگری شهر ونکوور شامل ساختمان ها با معماری بی نظیر و به سبک مدرن، موزه ها و پارک های تفریحی، تفریحات آبی و سفر به سرزمین های بومی آمریکای شمالی می باشد. طبیعت شهر ونکوور به تنهایی با منظره ای مثال زدنی، عامل جذب توریست ها و گردشگران در تور کانادا به این منطقه است.

نمای شهر ونکوور، روز به روز در حال توسعه و گسترش است و در هر سال شاهد آن هستیم که مکان های مختلف و ساختمان های متفاوت در شهر ونکوور ساخته می شوند. در این مطلب قصد داریم جدیدترین های ونکوور را به شما معرفی کنیم. این موارد شامل جاذبه های مختلف می گردد. با ما همراه باشید.

یکی از جدیدترین های شهر ونکوور هتل های شهر ونکوور که در سال 2019 راه اندازی می گردد

این مسئله بسیار هیجان انگیز است که حدود 10 میلیون نفر در هر سال از ونکوور دیدن می نمایند، بنابراین یکی از فرصت های مناسب برای سرمایه گذاری، راه اندازی مکان های اقامتی و هتل های لوکس برای مسافران و گردشگران است.

به همین دلیل 3 هتل جدید در ونکوور ساخته شده است که در سال 2019 شروع به کار می نمایند.

Airport Marriott Hotel

Airport Marriot یکی از جدیدترین های شهر ونکوور است.Airport Marriot در شهر ونکوور یکی از مدرن ترین ساختمان هایی که برای پذیرایی از مسافران و گردشگران طراحی شده است. این هتل در ماه مارس راه اندازی می گردد و شامل اتاق های بزرگ مجهز به کمدهای مخصوص لباس، حمام و سرویس بهداشتی به سبک مدرن با دکوراسیون بسیار زیبا می باشد. لابی هتل برای استراحت روزانه یا دورهمی های شبانه برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل، مجموعه ای از غذاها و نوشیدنی ها را به سبک بین المللی در اختیار مهمانان قرار می دهد. خدمات اینترنت رایگان، دستگاه های چاپ و لوازم برقی را نیز به گونه ای انتخاب نموده است که با حداقل انرژی کار می نمایند. این هتل جدید در کمتر از 6 کیلومتری از فرودگاه بین المللی ونکوور و در فاصله 12 کیلومتری از مرکز شهر ساخته شده است.

آدرس هتل Airport Marriot: ونکوور- ریچموند- بزرگراه وستمینستر- شماره 7571

آدرس وب سایت: www.marriott.com

EXchange Hotel

هتل EXchange Hotel یکی از جدیدترین های شهر ونکوور است. این هتل 4 ستاره در مرکز منطقه ای شلوغ و پر رفت و آمد تا مراکز خرید و در شلوغی های شهر ساخته شده است.

مبلمان سفارشی، دکوراسیون زیبا، سرویس ها و حمام ساخته شده از سنگ مرمر و صنایع دستی و آثار هنری که منعکس نماینده تاریخ قرن بیستم در هتل EXchange است، منظره داخلی این مکان را زیباتر نموده است. در ساختمان هتل یک رستوران با غذاهای مدیترانه ای، غذاهای دریایی، گوشت قرمز و سبزیجات و سایر غذاها به همراه یک کافه برای صرف نوشیدنی ها برای پذیرایی از مهمانان واقع شده است. این هتل نیز در سال 2019 به بهره برداری می رسد. این ساختمان به نوعی بازسازی شده است.

آدرس هتل: ونکوور خیابان هووی شماره 475

وب سایت: www.exchangehotelvan.com

Hotel Belmont

Hotel Belmont یکی دیگر از جدیدترین هتل ها در شهر ونکوور است که در ماه مه سال 2019 راه اندازی شده است.

این هتل به مناسبت جشن سال نو افتتاح شده و یک مرکز اقامتی مجهز برای برگزاری جشن یا سکونت گردشگران است.

آدرس هتل: ونکوور خیابان نلسون شماره 654

وب سایت: www.choicehotels.com

جدیدترین رستوران های شهر ونکوور

برای افرادی که به شهر ونکوور سفر می نمایند اما نمی دانند در کدام سالن ناهارخوری غذای خود را میل نمایند، فهرستی از جدید ترین رستوران های شهر ونکوور را آماده نموده ایم.

برگزاری جشن یا صرف وعده ناهار و شام به همراه نوشیدنی با غذاهای متفاوت تری در این رستوران ها با کیفیت بسیار عالی ارائه می گردد.

Coquille (181 Carrall Street, $35 - $45)1-

رستوران Coquille فعالیت خود را در فوریه سال 2018 شروع نموده است.

این رستوران، منوی جدید غذاهای دریایی را به همراه صدف های تازه و خوراکی کبابی به مهمانان ارائه می دهد. پس از صرف غذا می توانید یک دسر شامل پودینگ برنج پخته شده یا یک ساندویچ ساده را میل کنید.

Brewhall (97 East 2nd Avenue, $15)2-

رستوران Brewhall یکی از جدیدترین های شهر ونکوور است که در تابستان سال گذشته راه اندازی شده؛ فضای رستوران به طرز زیبایی طراحی شده و انواع غذا، نوشیدنی و بازی های آنلاین را ارائه می دهد.

منوی غذایی این رستوران مطابق با هر سلیقه تهیه شده و شامل خوراک کبابی، باربیکیو، غذاهای سرخ شده، انواع برگر، مرغ سرخ شده با طعم تند به همراه سیب زمینی سرخ شده و … است. این غذاها محبوب تمام مهمانان رستوران واقع شده اند.

LOT185 Café

این کافه رستوران به عنوان یک مرکز ناهارخوری و صرف نوشیدنی، منوی غذایی را به صورت فصلی و محلی به مهمانان ارائه می دهد.

انواع دسرهای خوشمزه را می توانید در این مرکز غذاخوری میل کنید.

Popina Canteen (1691 Johnston Street, $15)4-

Popina Canteen یکی دیگر از بهترین رستوران های شهر ونکوور است.

این رستوران در سال گذشته افتتاح شده و غذاهای بین المللی را برای توریست های خارجی فراهم می نماید. این رستوران معروف توسط 4 نفر از بزرگترین و معروف ترین سرآشپز های شهر ونکوور راه اندازی شده است که منوی مخصوص را برای صرف وعده های ناهار و شام ارائه می دهد. انواع خوراک های گوشت قرمز، ساندویچ، سیب زمینی سرخ نموده و.. محبوب ترین غذاهای این رستوران هستند.

Restaurant Yugo (4265 Main Street, $45)5-

یکی از جدیدترین های شهر ونکوور شامل یک ناهار خوری است که غذاهای ژاپنی و فرانسوی را با دستور پخت مخصوص ارائه می دهد.

منوی غذایی مخصوص سرآشپز، خوراک مخصوص سوشی، انواع دسرها و کیک در این رستوران به مهمانان ارائه می گردد.

Royal Dinette (905 Dunsmuir Street, $45)6-

Royal Dinette یک رستوران جدید در شهر ونکوور است. چند سال از راه اندازی این رستوران می گذرد.

دستور پخت غذاها در این رستوران بیشتر به سبک مردم محلی و روستایی تهیه می گردد. انواع سوپ با گوشت گوسفندی، سبزیجات به همراه دسر شکلاتی، نمونه ای از غذاهای این رستوران هستند.

Sopra Sotto Pizzeria (1510 Commercial Drive, $35)7-

در یکی از جدیدترین های شهر ونکوور، تمام غذاها به سبک ایتالیایی تهیه می گردد.

کیک شکلاتی، کیک لیمو با پوسته نارگیل، نوشیدنی ها، پاستا با طعم فلفل و سس مخصوص به همراه قارچ، ماکارونی اسپاگتی به همراه کاهو، نمونه هایی از غذاهای ایتالیایی در این رستوران هستند.

Verre Restaurant (550 Denman Street, $45)8-

رستوران Verre یکی از جدیدترین رستوران های شهر ونکوور است.

منوی مخصوصی از غذاهای فرانسوی - مدیترانه ای شامل سوپ، خوراک قارچ، پاستا، سیب زمینی سرخ شده و غیره به مهمانان ارائه می گردد.

جدیدترین مراکز خرید در شهر ونکوور - کانادا

مراکز خرید شهر ونکوور، جذاب ترین فروشگاه ها و مغازه ها را در یک لحظه در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید اجناس مورد نظر خود را خریداری کنید.

در هر سال بر تعداد مراکز تجاری در ونکوور و فروشگاه ها افزوده می گردد.

1- مرکز خرید متروپلیس

یکی از بهترین مراکز خرید در شهر ونکوور، مرکز تجاری مترو پلیس در منطقهMetrotown است.

این مرکز خرید از چند طبقه ساخته شده و شامل بیش از 400 فروشگاه به علاوه یک رستوران، سینما و مکان برگزاری رویدادهای مختلف است. مرکز خرید متروپلیس 20 دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد و مجهز به پارکینگ زیرزمینی رایگان برای مردم است.

2-CF Pacific Centre Mall

مرکز خرید CF Pacific Centre یکی از جدیدترین های شهر ونکوور است که بیشتر از 100 فروشگاه را در خود جای داده است.

توسط پله برقی آسانسور می توانید به تمام طبقات دسترسی داشته باشید. اجناس لوکس در این مرکز خرید قابل تهیه هستند.

3- مرکز خرید Oakridge Centre Mall

این مرکز خرید بیشتر از 150 فروشگاه را در خود جای داده است و نسبت به سایر مراکز خرید، قدمت بیشتری دارد.

علاوه بر فروشگاه ها، مراکز مخصوص برای تفریح و بازی بچه ها به همراه یک کتابخانه در این مکان قرار گرفته است.

4-CF Richmond Centre Mall

مرکز خرید CF Richmond بزرگترین مراکز خرید در منطقه می باشد.

در این مرکز خرید حدود 250 فروشگاه وجود دارد. CF Richmond در نزدیکی متروی شهر واقع شده است و حدود 20 دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد. بعضی از اجناس در مرکز خرید، گرانقیمت هستند.

5-Aberdeen Centre Mall

مرکز خرید Aberdeen یکی از بزرگترین مراکز خرید آسیایی در این شهر است.

این مرکز خرید، سال هاست که به کار خود ادامه می دهد، اما چنان مورد استقبال قرار گرفته است که می توان آن را در فهرست جدیدترین مراکز خرید شهر ونکوور قرارداد. رستوران های چینی، دکوراسیون، اسباب و وسایل منزل به همراه مراسم سال نوی چینی در این مرکز خرید، جذابیت های زیادی ایجاد می نماید.

منبع: دلتابان
انتشار: 13 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 175

به "جدیدترین هتلهای شهر ونکوور در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین هتلهای شهر ونکوور در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید