جدیدترین خودروی پورشه رکورد شکست

به گزارش مجله ویراپارس، خبرنگاران: مدل اولیه Porsche Panamera 2021 توانست رکورد Mercedes AMG GT 63 S را طی آزمایش های اجرا شده بشکند.

جدیدترین خودروی پورشه رکورد شکست

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران: شرکت پورشه میخواهد در تاریخ 26 آگوست از اتومبیل ارتقا یافته Porsche Panamera 2021 پرده برداری کند. این اتومبیل نسبت به مدل های پیشین از ظاهر متفاوت تری برخوردار است و احتمال می رود از ارتقای سیستم فنی نیز برخوردار شده باشد. نمونه اولیه خودرو به تازگی آزمایش سرعت خود را انجام داده و توانسته 13 مایل را در عرض 7 دقیقه 29 ثانیه طی کند.

این آزمایش هفته گذشته در نوربرگرینگ نورشلیف صورت گرفت. جدیدترین پورشه پانامرا طی آزمایش خود توانست رکورد Mercedes AMG GT 63 S را بشکند. خودروی شرکت بنز که از سال 2018 تا هفته گذشته رکورد دار به حساب می آمد توانسته بود مسافت مشابه را در 7 دقیقه و 30 ثانیه طی کند.

لازم به ذکر است؛ این دو خودرو مسافت کوتاه تری را نیز برای انجام آزمایش ها طی کردند که باری دیگر نیز پورشه نتایج بهتری را از خود به جای گذاشت. بر اساس ادعای مسئولان شرکت پورشه، تغییر ظاهر و ساختار خودرو در افزایش سرعت آن بی تاثیر نیست و نسل جدید پورشه پانامرا قرار است از این ویژگی بهره ببرد.

تغییرات اعمال شده روی Porsche Panamera 2021

انتظار می رود که جدیدترین مدل پورشه پانامرا قدرت اجرایی بیشتری نسبت به Turbo S هیبریدی با 671 اسب بخار داشته باشد. به نظر می آید شرکت سازنده میخواهد صفر تا صد اتومبیل جدید خود را به زیر 3.4 ثانیه برساند. همچنین پورشه میخواهد نهایت سرعت Panamera را به 200 مایل بر ساعت برساند. با این وجود علاقه مندان باید تا زمان معرفی رسمی خودرو برای آگاهی از اطلاعات فنی آن صبر پیشه نمایند.

جدیدترین مدل پانامرا از ارتقا در بخش موتور بهره مند شده است. طبق اطلاعات منتشر شده این اتومبیل از بروزرسانی سیستم تثبیت گردش الکترومکانیکی برخوردار شده که تاثیر بسیاری بر روی پویایی جانبی خودرو دارد. گفته می گردد چرخ های ویژه مدل Michelin Pilot Sport Cup 2، که طی آزمایش ها نیز از آن ها استفاده شد، به صورت پیش فرض بر روی خودرو قرار نخواهند داشت اما خریداران می توانند آن ها را برای Porsche Panamera خود سفارش دهند. از دیگر تغییراتی که روی این اتومبیل اعمال شده می توان به باله عقب، چراغ های LED و قالب بدنه خودرو اشاره نمود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1159

به "جدیدترین خودروی پورشه رکورد شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین خودروی پورشه رکورد شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید