قیمت تور عمان: جاذبه های گردشگری مسقط مرکز عمان

به گزارش مجله ویراپارس، سفر به عمان می تواند خاطرات خوبی برایتان رقم بزند زیرا این کشور با ایران رابطه خوبی دارد به گونه ای که حتی بزرگ ترین هتل بین المللی آن نام فارسی دارد. جاذبه های گردشگری مسقط مرکز عمان افراد زیادی را به سمت خود می کشاند. منبع عایدی این کشور نفت می باشد و طبیعت بکر و زیبایی دارد. در این مقاله به آنالیز جاذبه های گردشگری مسقط خواهیم پرداخت تا سفر خوبی را تجربه کنید. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

قیمت تور عمان: جاذبه های گردشگری مسقط مرکز عمان

با قیمت تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

جاذبه های گردشگری مسقط

در مسقط سواحل زیبا، غارها و دره هایی وجود دارد و در کنار آن ها به بازدید از بناهای تاریخی می توانید بپردازید. این شهر اگر چه به ظاهر کوچک است اما جاذبه هایی نیز دارد و برای رسیدن به بعضی از جاذبه های آن ممکن است احتیاج به شنا کردن و یا عبور از آب های کم عمق داشته باشید. مسقط محل مناسبی برای عاشقان کویر است. قلعه، مساجد و دژهای بسیاری که دارای قدمتی به اندازه شش قرن دارند در این شهر وجود دارند. کوه اخضر، وادی شاب و کویر حویبا از جمله جاذبه های گردشگری مسقط می باشند.

کوه اخضر از جاذبه های گردشگری مسقط

در ارتفاع 2 هزار متری از سطح دریا یکی از جاذبه های گردشگری مسقط به نام کوه اخضر وجود دارد که در آن درختان انار و بوته هایی از گل رز وجود دارد. انارهای این منطقه از برترین انارها در دنیا هستند و از آن ها نوشیدنی های غیر الکلی به دست می آید. از گل های رز در این منطقه برای فراوری عطر و اسانس استفاده می شود و به کشورهای زیادی صادر می شود.

وادی شاب از جمله جاذبه های گردشگری مسقط

در سفر به عمان و رفتن به شهر مسقط امکان بازدید از وادی شاب برایتان وجود دارد که دارای صخره، غارها و استخرها می باشد. این جاذبه احتیاج به عبور فرد از مسیرهایی دارد که صخره ای و ناهموار هستند و گاهی ضروری است از آب های کم عمقی عبور کنید و یا به شنا کردن بپردازید. قسمت نهایی که در این منطقه وجود دارد تنها به وسیله شنا کردن قابل تماشا خواهد بود یعنی باید با شنا خود را به آن محل برسانید و از آن تماشا کنید.

استخر طبیعی بیمه از جاذبه های گردشگری مسقط

برخورد شهاب سنگ در شهر کوچکی به نام بیمه سبب ایجاد استخری طبیعی شده است که بازدید از آن جالب خواهد بود. در این استخر به سرگرمی می توانید بپردازید و از نظر زمین شناسی نیز قابل ارزش می باشد، آب خنک این استخر سبب رهایی از گرما خواهد شد. اگر زیاد در آب بمانید ماهی های ریز موجود در آن ممکن است انگشتان و پوست های مرده پا را بخورند. برای شنا کردن به قسمت میانی استخر می توانید بروید.

کویر وحیبا از جاذبه های گردشگری مسقط

در کوه وحیبا امکان شتر سواری در محوطه ای بزرگ را خواهید داشت. با توجه به اندازه نوری که به شن ها می تابد رنگ آن ها متفاوت خواهد بود. بومیان در راه چادرهایی زده اند که در آن سوغاتی می توانید بخرید و یا به خوردن خرمای عمانی و قهوه سیاه بپردازید. صنایع دستی که از پشم و نقره هستند در این چادرها یافت می شوند. ریگ های روان، آماده کردن کباب، شتر سواری و خوابیدن زیر نور ستاره ها از جمله سرگرمیات این منطقه گردشگری می باشد. مجله گردشگری خبرنگاران

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1888

به "قیمت تور عمان: جاذبه های گردشگری مسقط مرکز عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت تور عمان: جاذبه های گردشگری مسقط مرکز عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید