تکواندوکار سابق تیم ملی ایران در تمرین تیم ملی کرواسی

به گزارش مجله ویراپارس، به گزارش خبرنگاران، ابوالفضل یعقوبی که از رده سنی نوجوانان عضو تیم تکواندو ایران بوده، این روزها در کرواسی است و در تمرینات تیم ملی تکواندو این کشور حضور پیدا می کند. وی که به دلیل آسیب دیدگی و بیماری مجبور به ترک تیم ملی شد، مدتها بود در امارات تمرین می کرد و در چند تورنمنت هم شرکت کرد.

تکواندوکار سابق تیم ملی ایران در تمرین تیم ملی کرواسی

یعقوبی چند روز قبل در صفحه شخصی خود از تیم ایران خداحافظی کرد و راهی کرواسی شد تا در تمرینات تیم ملی تکواندو این کشور شرکت کند. اینکه آیا او قصد ماندن در کرواسی را دارد یا خیر معین نیست.

یعقوبی در تماس خبرنگاران، با تایید اینکه در کرواسی است و به همراه اعضای تیم ملی این کشور تمرین می کند، پاسخ روشنی به این سوال که قصد حضور در تیم ملی این کشور را دارد یا خیر، نداد.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی چیزی معین نیست، این سوال را باقی گذاشت که آیا تکواندوکار دیگری از تیم ملی ایران بار سفر را بسته به خارج از ایران کوچ کرده است؟

با توجه به اینکه از آخرین حضور یعقوبی در تیم ملی ایران بیش از سه سال می گذرد، طبق قوانین فدراسیون جهانی، یعقوبی مسئله ای برای مبارزه برای کشور دیگری ندارد. باید منتظر ماند که آیا اقدامی از سوی مسئولان مربوطه در این خصوص صورت می گیرد.

این تکواندوکار 25 ساله ای مدال طلای 2012 نوجوانان جهان، مدال نقره نوجوانان جهان در سال 2013 و مدال برنز بزرگسالان جهان در سال 2015 را به همراه تیم ملی ایران کسب کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1731

به "تکواندوکار سابق تیم ملی ایران در تمرین تیم ملی کرواسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکواندوکار سابق تیم ملی ایران در تمرین تیم ملی کرواسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید