تعیین کف قرارداد برای بازیکنان شاغل در لیگ والیبال ایران

به گزارش مجله ویراپارس، سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال با بیان اینکه یکی از دغدغه های فدراسیون حمایت از بازیکنان در لیگ های پیش روست از تعیین کف پرداختی برای بازیکنان خبر داد.

تعیین کف قرارداد برای بازیکنان شاغل در لیگ والیبال ایران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، نشست نمایندگان مرحله پلی آف لیگ دسته یک سال 98 برای تعیین تکلیف دو تیم صعودکننده این رقابت ها به لیگ برتر سال 99 امروز (یکشنبه) به ریاست محمدرضا داورزنی برگزار گشت.

در این نشست وحید مرادی مشاور عالی فدراسیون، میلاد تقوی سرپرست دبیری، شهرام عظیمی سرپرست و نادر انصاری دبیر کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال و نمایندگان هشت باشگاه شورا و شهرداری قزوین، افق قم، شهروند نکا، پاس گرگان، شهرداری جوان ارومیه، کیمیاگر تهران، فرش گل نقش آران و بیدگل و هورسان رامسر حضور داشتند.

سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال در این نشست، گفت: با توجه به تماس باشگاه ها، تصمیم به برگزاری این نشست گرفته شد تا برای تعیین تکلیف لیگ دسته یک، تصمیم جداگانه ای گرفته شود.

شهرام عظیمی با یادآوری شرایط ویروس کرونا در ایران و جهان، گفت: برای تعیین دو تیم صعودکننده به لیگ برتر سال 99، باید از نظرات نمایندگان باشگاه های شرکت کننده در مرحله پلی آف این رقابت ها استفاده کنیم تا پرونده این مسابقات را ببندیم.

وی یکی از دغدغه های کمیته رویدادها و مسابقات را حمایت از بازیکنان در لیگ های پیش رو دانست و گفت: برای بازیکنان لیگ دسته یک کف پرداختی تعیین شده است که براساس آیین نامه جدید، کف قرارداد برابر با شش ماه حقوق تعیین شده از سوی شورای عالی کار است. تلاش بر این است که لیگ های سال 99 مناسب تر از سال های قبل برگزار شود و به همین دلیل برگزاری یک مسابقه در هفته در دستور کار واقع شده است. امیدوارم لیگی پویا در پیش داشته باشیم.

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال نیز در این نشست، گفت: بحث حداقل قراردادها امسال مطرح است و موضوع 10 درصد پرداخت بازیکنان نیز باید قبل از قرعه کشی لیگ ها حل شود. نگاه فدراسیون در گذشته به لیگ یک، کمک به رشد و توسعه این رشته ورزشی بوده است، اما امسال با رعایت قوانین جدید، کیفیت لیگ دسته یک افزایش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 981

به "تعیین کف قرارداد برای بازیکنان شاغل در لیگ والیبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعیین کف قرارداد برای بازیکنان شاغل در لیگ والیبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید