تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد با صندوق بازنشستگی نفت افزایش یافت

به گزارش مجله ویراپارس، تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد با صندوق بازنشستگی صنعت نفت، از یک هزار مرکز فراتر رفت و ضریب دسترسی به مراکز درمانی با ارتقای چشمگیری همراه شد.

تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد با صندوق بازنشستگی نفت افزایش یافت

به گزارش شانا به نقل از صندوق های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت، پارسال صندوق بازنشستگی صنعت نفت با 800 مرکز درمانی طرف قرارداد بود و سال جاری با اضافه شدن 250 مرکز جدید درمانی و تشخیصی، تعداد کل این مراکز به یک هزار و 50 محل رسید. از این رو ضریب دسترسی بازنشستگان صنعت نفت به مراکز درمانی، افزایش قابل ملاحظه ای یافت.

صندوق بازنشستگی صنعت نفت، افزون بر انعقاد قرارداد با مراکز درمانی دولتی با مرکز درمانی خصوصی باکیفیت نیز قرارداد همکاری منعقد نموده است تا در خدمت بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنان باشند. این موضوع سبب شده است سرعت دسترسی به مراکز درمانی بیشتر گردد و امکان انتخاب های متنوعی در زمینه درمان برای بازنشستگان فراهم گردد. هم اکنون و در روزهای پایانی سال 99، در حالی به تعداد 1050 مرکز درمانی رسیدیم که صندوق در سال 92، تنها 170 مرکز درمانی طرف قرارداد داشت، همچنین فرایند افزایش مراکز تشخیصی و درمانی، سال آینده نیز همچون سال جاری، ادامه می یابد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1543

به "تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد با صندوق بازنشستگی نفت افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد با صندوق بازنشستگی نفت افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید