تعاملات تجاری قزوین و چین افزایش می یابد

به گزارش مجله ویراپارس، خبرنگاران: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی استان قزوین گفت: در نظر داریم تا با عقد پیمان خواهرخواندگی قزوین و استان شاندون در کشور چین، تعاملات تجاری قزوین و چین را افزایش دهیم.

تعاملات تجاری قزوین و چین افزایش می یابد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

علیرضا کشاورزقاسمی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در قزوین، گفت: قبل از سفر به کربلا مقدماتی برای ایجاد تعامل با استان شاندون در چین ایجاد شده بود که متأسفانه به دلیل بعضی از مسائل این سفر لغو شد.

وی اضافه نمود: ایالت شاندون با 100 میلیون جمعیت، یکی از سه استان بزرگ کشور چین است که در نظر داشتیم با بستن پیمان خواهرخواندگی با این ایالت، تعاملات تجاری بین دو استان قزوین و شاندون را افزایش دهیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه تعاملات تجاری قزوین و چین به زودی افزایش می یابد، بیان نمود: در حال حاضر بستن پیمان با استان شاندون چین به تعویق افتاده است و قبل از سفر به کربلا در نظر داشتیم تا با کشور چین تعاملات تجاری داشته باشیم که این مهم به زمانی در آینده موکول شده است.

کشاورزقاسمی با اشاره به نقش بخش خصوصی در بحث تجارت، عنوان نمود: بازار استان کربلا آمادگی سرمایه گذاری بخش خصوصی قزوین را دارد و حوزه کشاورزی، بهداشت، انفورماتیک، ساخت وساز ساختمان و بسیاری از بخش های دیگر در کربلا، بهترین مکان برای سرمایه گذاری است.

وی با بیان اینکه قزوین ظرفیت های بسیار ارزشمندی در حوزه صنعت دارد، توضیح داد: سرمایه گذاری در شهر کربلا هم به سود سرمایه گذاران استان قزوین بوده و هم به سود مردم کربلا است، زیرا هرآنچه که بازار کربلا به آن احتیاج دارد را تجار قزوینی می توانند فراهم نمایند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه قزوین مکان مناسبی برای حضور سرمایه گذاران خارجی است، گفت: امیدواریم تا با افزایش تعاملاتمان با کشورهایی همچون عراق، کره جنوبی، ترکیه و چین که احتمالا در آینده ای نزدیک با این کشور نیز تعاملاتی خواهیم داشت، تجارت استان قزوین را توسعه می دهیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 601

به "تعاملات تجاری قزوین و چین افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعاملات تجاری قزوین و چین افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید