ترم تابستان در دانشگاه خلیج فارس برگزار نمی شود

به گزارش مجله ویراپارس، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: در سال جاری ترم تابستان در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار نخواهد شد.

ترم تابستان در دانشگاه خلیج فارس برگزار نمی شود

علی پاکیزه، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در خصوص برگزاری ترم تابستان این دانشگاه گفت: ترم تابستان، امسال در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار نمی شود.

پاکیزه با اشاره به شیوه برگزاری جلسات دفاع پایان نامه ها اظهار کرد: جلسات دفاع پایان نامه های دانشجویان دانشگاه خلیج فارس به شیوه مجازی برگزار می شود و هر کدام از دانشجویان که درخواست برگزاری آن را داشته باشند، این جلسات را برای آنان برگزار خواهیم کرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خلیج فارس بوشهر اضافه کرد: دانشجویان کارشناسی ارشدی که برای تکمیل پایان نامه خود نیاز به حضور در آزمایشگاه داشته باشند، به درخواست خودشان و با تایید استاد مربوطه، زمینه لازم برای حضور آنان در آزمایشگاه مهیا می شود تا خللی در فرایند تحصیلات تکمیلی آنان ایجاد نشود.

وی در خصوص فرایند برگزاری کلاس های آموزشی دانشگاه گفت: تمامی کلاس های نظری دانشجویان دانشگاه خلیج فارس، به صورت مجازی در حال برگزاری هستند و در این زمینه مسئله ای وجود ندارد. البته عده ای از دانشجویان در محدوده های فاقد پوشش اینترنت سکونت دارند و در این زمینه با مشکلاتی روبرو شدند که این مسئله بی ارتباط با سامانه آموزش مجازی دانشگاه است و به زیرساخت های اینترنتی مربوط می شود و امکان حذف درس و ترم برای این دانشجویان فراهم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 991

به "ترم تابستان در دانشگاه خلیج فارس برگزار نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترم تابستان در دانشگاه خلیج فارس برگزار نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید