تبلت کاربردی فیلیپس برای نظارت بهتر بر بیماران

به گزارش مجله ویراپارس، شرکت هلندی فیلیپس(Philips) اخیرا از یک تبلت که برای نظارت بر بیماران در موارد اضطراری طراحی و توسعه داده شده، رونمایی کرد.

تبلت کاربردی فیلیپس برای نظارت بهتر بر بیماران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مدگجت، شرکت فیلیپس اخیرا از توسعه تبلتی که برای دسترسی آسان به اطلاعات بیمار در موارد اضطراری ایجاد شده، خبر داده است.

نام این تبلت تبلت پزشکی(Tablet Medical) است و نکته قابل ذکر این است چه این تبلت در بیمارستان باشد یا نباشد می تواند به وسیله سیم یا بی سیم به سیستم های بیمارستانی متصل گردد. با یاری نرم افزار IntelliVue XDS فیلیپس، دستگاه مذکور دسترسی از راه دور به اطلاعات بیمار را حتی در صورت مراجعه افراد زیادی به بیمارستان، فراهم می نماید. احتیاجی به داشتن ایستگاه نظارت مرکزی نیست و همه چیز به وسیله اتصال به وای-فای استاندارد قابل اجرا است.

شرکت فیلیپس معتقد است که دستگاه آنها نه تنها از تعداد دفعات برقراری تماس مستقیم پزشکان با بیماران در طول بیماری همه گیر کووید-19 می کاهد بلکه باعث می گردد تا پزشکان به طور کامل از شرایط بیماران مطلع باشند.

علاوه بر این در مکان هایی که تجهیزات پزشکی اضافی برای رسیدگی به بیماران آلوده به بیماری کووید-19 استفاده شده اند، تبلت یاد شده به کاربران یاری می نماید تا نظارت بهتر و بیشتری نیز بر بیماران داشته باشند.

پیتر زیز(Peter Ziese) مدیر کل نظارت تحلیلی در فیلیپس گفت: از آنجا که که پزشکان در این شرایط و با وجود نگرانی های یاد شده بر شرایط بیماران نظارت می نمایند، آنها به راه چاره هایی مناسب احتیاج دارند که بتوانند راحت تر از پس این شرایط چالش برانگیز برآیند. تبلت پزشکی فیلیپس همراه با نرم افزار IntelliVue XDS، داده های حیاتی بیمار مانند علائم حیاتی را در اختیار پزشکان قرار می دهد و آنها را قادر می سازد تا تصمیمات مراقبت مطلعانه از بیمار را بدون توجه به اینکه کجا هستند، اتخاذ نمایند. هنگامی که در موارد اضطراری استفاده نمی گردد، تبلت مذکور به دلیل داشتن نرم افزار IntelliVue XDS می تواند به عنوان یک صفحه نمایش اضافی که داده های نظارتی بیمار را ارائه و نمایش می دهد، مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1471

به "تبلت کاربردی فیلیپس برای نظارت بهتر بر بیماران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلت کاربردی فیلیپس برای نظارت بهتر بر بیماران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید