اپلیکیشنی کاربردی برای جستجو و ذخیره عکس ها

به گزارش مجله ویراپارس، با اپلیکیشن اندرویدی ImageSearchMan عکس ها را جستجو و ذخیره کنید.

همانطور که میدانید یکی از قویترین ابزارهای جستجو که کار خیلی از ماها را در فضای اینترنتی راحت نموده، سرویس جستجوی گوگل است. اگر به بخش تصاویر در گوگل سر زده باشید، حتما با بخش دومرحله ای برای دریافت تصاویر با کیفیت برخورد نموده اید. در ابتدا پیش نمایشی از عکس ها را بصورت کوچک نمایش داده می گردد و با کلیک بر روی عکس های کوچک می توان به عکس با کیفیتی که دنبالش بودیم برسیم و آن را ذخیره کنیم. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

اپلیکیشنی کاربردی برای جستجو و ذخیره عکس ها

این امر شاید در کامپیوتر با یاری ماوس و حتی افزونه مرورگرها به صورت ساده تری امکان پذیر باشد؛ اما استفاده از آن در گوشی ها، بحثی جداگانه است که کار را تا حد بسیاری پیچیده می نماید. به خصوص در نسخه نو مرورگر کروم و قالب موبایل گوگل که هنگام لمس تصاویر، گزینه ای با نام ViewImage وجود ندارد و به ناچار باید صبر کنید نسخه کامل عکس بارگذاری گردد تا قادر به ذخیره آن باشید.

اپلیکیشن ImageSearchMan کار را برای شما بسیار آسان تر از قبل نموده است؛ به طوری که عملیات ذخیره سازی تصویر نه تنها از گوگل، بلکه از چندین موتور جستجوی دیگر - که به تفکیک قابل دسترسی هستند - تا حد بسیاری آسان تر می گردد. کافی است بعد از اولین اجرا، سوژه موردنظر خود را در کادر تعیین شده وارد کنید و بعد از انتخاب موتور جستجوی دلخواه، به سرعت تصاویر بندانگشتی و کوچکی از نتایج موجود مشاهده کنید. حال کافی است روی هر نتیجه دلخواه کلیک کنید تا به صورت مستقیم سایز اصلی آن را مشاهده کنید. در نوار پایینی نیز گزینه های مختلفی وجود دارد که می توانید با لمس روی گزینه ذخیره، تصویر مد نظر را با سایز اصلی در گوشی خود ذخیره کنید.

ویژگی ها

امکان جستجو و دانلود مستقیم عکس

تنظیم به عنوان تصویر زمینه

منبع: الی گشت
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1968

به "اپلیکیشنی کاربردی برای جستجو و ذخیره عکس ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشنی کاربردی برای جستجو و ذخیره عکس ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید