به گزارش خبرنگاران، زمین لرزه های شدیدی استان هرمزگان را لرزاند و شهرهای هم مرز با این استان در فارس و کرمان نیز لرزیدند.

به گزارش مجله ویراپارس، این زمین لرزه ها مقارن ساعت 15و 37 دقیقه امروز یکشنبه و در حوالی فین هرمزگان اتفاق افتاده اند.

به گزارش خبرنگاران، زمین لرزه های شدیدی استان هرمزگان را لرزاند و شهرهای هم مرز با این استان در فارس و کرمان نیز لرزیدند.

عمق این زلزله های دو گانه 6 ریشتری در 15 کیلومتری زمین اعلام شده است.

شدت زلزله به حدی بود که مردم وحشت زده و سراسیمه به خیابان ها ریختند. این زمین لرزه در شهرستان های میناب و قشم هم با تکان های زیاد احساس شده است.

این زلزله تا به امروز منجر به فوت دو نفر در هنگام فرار شده است. یک جوان 22 ساله و یک جوان 25 ساله که در هنگام فرار بر اثر سقوط تیر چراغ برق فوت شده است.

مسئولان از اعزام تیم های ارزیاب به منطقه خبر داده اند و گزارش ها حکایت از خسارت به بعضی خانه های روستایی است.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان درباره احتمال ایجاد سونامی گفته است به علت اینکه کانون زلزله در خلیج فارس نبوده است، احتمال سونامی وجود ندارد.

طبق گفته رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر، اماکن عمومی از جمله استادیوم ها و مساجد برای اسکان کسانی که قصد ندارند شب را در منزل خود بگذرانند، در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1875

به "به گزارش خبرنگاران، زمین لرزه های شدیدی استان هرمزگان را لرزاند و شهرهای هم مرز با این استان در فارس و کرمان نیز لرزیدند." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به گزارش خبرنگاران، زمین لرزه های شدیدی استان هرمزگان را لرزاند و شهرهای هم مرز با این استان در فارس و کرمان نیز لرزیدند."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید