برترین برندهای رنگ مو برای رنگ کردن مو در خانه

به گزارش مجله ویراپارس، پاندمی شرایطی را به وجود آورد که در آن شعار در خانه بمانیم، به یک سبک زندگی نو تبدیل شد و انجام کارهای زیبایی در منزل هم از این قاعده دور نماند. اگر به هر دلیلی، از پاندمی و رعایت پروتکل ها گرفته تا کاهش هزینه ها، دوست دارید خودتان بتوانید در منزل موهایتان را رنگ کنید، ضروری است که از برترین برندهای این محصول استفاده نموده تا نتیجه خوبی را به دست آورید. در این مقاله پنج رنگ مو برتر موجود در بازارهای ایران را به شما معرفی می کنیم که دارای ماندگاری بالا، پوشش دهی بسیار خوب و قابلیت تغذیه کردن موها هستند. برخی از این برندها حتی مواد اولیه و فرمولاسیون خود را از کشورهای اروپایی تهیه می نمایند تا کیفیت مواد در بالاترین سطح ممکن باشد. از این موارد حتی با مشورت با متخصصان می توانید برای ساخت رنگ مو ترکیبی هم بهره ببرید.

برترین برندهای رنگ مو برای رنگ کردن مو در خانه

1. رنگ مو بیول

یکی از محصولات خوبی که می توانید از آن برای رنگ کردن موها در خانه بهره ببرید، رنگ مو بیول است. محصولات این برند ایرانی، با فرمولاسیون آلمانی فراوری می شود، اما به طور ویژه برای منطقه جغرافیایی ایران و خانم های ایرانی فراوری می شود. بعلاوه باید اشاره نمود که بیول شامل طیف بسیار متنوعی از رنگ های مجذوب نماینده و محبوب روز است و از جمله این رنگ ها، می توان به رنگ مو دودی، بلوند، بلوطی و موارد مشابه اشاره نمود؛ رنگ هایی که خانم های ایرانی به آن ها علاقه بیشتری دارند.

جالب است بدانید در فرمول محصولات بیول از انواع عناصر تقویت نماینده مو هم استفاده می شود. برای مثال رنگ موها اغلب شامل سه روغن بادام، کنجد و فندق هستند که برای تقویت موها ایده آل به تعداد می آیند. بعلاوه دو ویتامین ب 5 و ویتامین سی هم در ساختار این محصولات به کار رفته اند تا درخشندگی موها را بالا برده و مانع از کدر شدن رنگ مو شوند. استفاده از سبوس برنج و کراتین را هم باید به امتیازهای این برند اضافه نمود و از نتیجه آن که یک رنگ موی زیبا و مناسب برای استفاده در منزل و سالن است، لذت برد.

2. رنگ موی کلینیک

از دیگر محصولات خوبی که می توانید از آن برای رنگ کردن موهای خود در منزل بهره ببرید، رنگ موی کلینیک است. رنگ موی کلینیک یک برند ایرانی است و ربطی به محصولات بهداشتی برند فرانسوی کلینیک ندارد. این برند ایرانی کوشش نموده با استفاده از برترین مواد اولیه و فرمولاسیون مناسب، برترین محصولات را به مشتریان خود ارائه دهد.

محصولات این برند که به داشتن پوشش 100 درصدی موها معروف هستند، قابلیتی دارند که منجر به ایجاد جلوه سه بعدی برای موها می شود و به همین علت هم موها را پرپشت نشان می دهند. رنگ موهای این برند، به شما موهایی درخشان و نرم می دهد که با انواع مواد مغذی مثل روغن آرگان، روغن زیتون و روغن بادام تغذیه شده اند و ظاهری سلامت و مجذوب نماینده دارند. محبوب ترین رنگ موهای این برند شامل رنگ مو دودی، رنگ موهای طبیعی و بلوند است. بعلاوه برای ساخت انواع رنگ مو ترکیبی هم می توانید با مشورت یک متخصص از محصولات کلینیک استفاده نموده و به رنگ دلخواه تان برسید.

3. رنگ مو فور گرلز

اگر معمولا بوی رنگ مو شما را اذیت می نماید، شاید استفاده از رنگ موهای فور گرلز بتواند انتخاب خوبی برای شما محسوب شود؛ در فرمولاسیون محصولات این برند از رایحه اسطوخودوس و آلوئه ورا استفاده شده است تا بوی تند رنگ مو پوشش داده شده و فرد طی مدتی که در حال رنگ کردن موهایش است، اذیت نشود.

یکی دیگر از مزایای استفاده از رنگ مو فور گرلز استفاده از کراتین است، کراتین منجر به درخشندگی و زیبایی بیشتر موها می شود و انعطاف و لطافت موها را چندین برابر خواهد نمود. در کنار این مزایا داشتن ماندگاری طولانی مدت را هم باید در خصوص این برند در نظر داشت. شما می توانید برای درست کردن رنگ مو ترکیبی هم روی این برند حساب کنید، چون قیمت بسیار مناسبی دارد و خرید تعداد بالای رنگ را برایتان میسر خواهد نمود. پیشنهاد می کنیم موقع انتخاب رنگ مو، به تناژ پوست خود هم توجه داشته باشید تا بتوانید رنگ هایی متناسب با رنگ پوست تان را انتخاب نموده و نتیجه زیباتری به دست آورید.

4. رنگ مو دوماسی

یکی از شناخته شده ترین برندهای رنگ مو در ایران دوماسی است. محصولات این برند هم مطمئن هستند و هم بسیار پر فروش. یکی از دلایل استقبال زیاد از دوماسی به دوام بالا و قدرت پوشانندگی خوب آن برمی شود. با استفاده از محصولات این برند می توانید در منزل، مثل یک سالن حرفه ای موهایتان را رنگ کنید و از نتیجه به دست آمده لذت ببرید.

از دیگر امتیازات این برند نسبت به سایر برندهای موجود در بازار استفاده از عصاره آلوئه ورا برای رطوبت رسانی به موها و جلوگیری از خشک شدن آن هاست. بعلاوه در فرمولاسیون رنگ مو دوماسی از روغن کنجد، روغن بادام، نارگیل و زیتون استفاده شده است تا موها به خوبی تغذیه شوند و سلامت خود را حفظ نمایند. جالب است بدانید با اینکه دوماسی ساخت ایران است؛ اما مواد اولیه آن از فرانسه تهیه می شود و کیفیت بسیار بالایی دارد. از محبوب ترین رنگ های این برند هم می توان به رنگ مو دودی اشاره نمود که در انواع تیره، میانه، روشن، پلاتینه و خیلی خیلی روشن فراوری می شود و هواداران زیادی دارد.

5. رنگ مو زی فام

اگر در پی خرید کیت رنگ مو هستید یا دوست دارید از انواع رنگ مو ترکیبی بهره ببرید، زی فام برند مناسبی برای شما خواهد بود. این برند ایرانی به داشتن پوشش دهی بالا معروف است و یکی از گزینه های مناسب برای پوشاندن موهای سفید به تعداد می آید. با استفاده از محصولات این برند در طول رنگ کردن موها در منزل، مسئله ای برای ساختار آن ها به وجود نمی آید، چون شامل انواع مواد مغذی برای تغذیه کردن موها و حفظ سلامت شان است. یکی دیگر از نکات مثبت درباره محصولات زی فام قابلیت محافظت از موها در برابر مضرات اشعه فرابنفش خورشید است. نور خورشید می تواند باعث کمرنگ و کدر شدن رنگ مو شود و در عین حال رطوبت موها را از بین ببرد. در نهایت باید گفت که تنوع رنگ موی زی فام زیاد است و انتخاب را برای افرادی که در پی گزینه های خاص و شیک هستند، راحت خواهد نمود.

منبع: فرارو
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 1750

به "برترین برندهای رنگ مو برای رنگ کردن مو در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین برندهای رنگ مو برای رنگ کردن مو در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید