باز باشید؛ پلمب خواهیم کرد!

به گزارش مجله ویراپارس، خبرنگاران/کرمان فرماندار جیرفت گفت: با اصنافی که از مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا سرپیچی نمایند، علاوه بر برخورد قضایی مغازه آنها پلمب خواهد شد.

باز باشید؛ پلمب خواهیم کرد!

ابوذر عطاپور وزیری با بیان مصوبات ستاد مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا ویروس اضافه نمود: کلیه اصناف به جزء 12 صنف عرضه نماینده خدمات ضروری در جیرفت برای حفظ سلامت مردم تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

رییس شورای تامین شهرستان جیرفت گفت: در ستاد مبارزه و پیشگیری بیماری کرونا شهرستان جیرفت و پیرو مصوبه ستاد مبارزه و پیشگیری بیماری کرونا استان، تعطیلی کلیه اصناف شهرستان جیرفت به جزء 12 مورد از امروز یکشنبه 25 اسفندماه تا عادی شدن اوضاع ادامه دارد.

فرماندار جیرفت ضمن هشدار به اصنافی که از مصوبه ستاد مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا سرپیچی نمایند، اظهار کرد: در راستای مصوبه استانی ستاد مقابله با ویروس کرونا به جزء 12 صنف ضروری از جمله نانوایی، بنکداران و عمده فروشان مواد غذایی، خواربارفروشان، لوازم و تجهیزات پزشکی، قصابی ها، لبنیات و مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی، مرغ و ماهی فروشان، میوه فروشان، ، میادین میوه و تره بار،آ پاراتی، تعویض روغن و کارواش همه اصناف از امروز 25 اسفندماه تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: virapars.ir شناسه مطلب: 840

به "باز باشید؛ پلمب خواهیم کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باز باشید؛ پلمب خواهیم کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید